Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na ciało > Jak zrobić masaż antycellulitowy bańką chińską?

Jak zrobić masaż antycellulitowy bańką chińską?

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (10 ocen)
Oceń 
Problem z cellulitem dotyka coraz większej liczby kobiet. Jeśli i Ty cierpisz na tę przypadłość, czytaj dalej a dowiesz się jak skutecznie się jej pozbyć. Metoda, którą chcę opisać to masaż bańką chińską. Jest rewelacyjna w walce z cellulitem, daje świetne efekty. Coraz częściej stosuje się ją w SPA oraz w salonach masażu. Podpowiem Ci, jak taki masaż wykonać samemu lub z pomocą przyjaciółki bądź kogoś z rodziny. To na prawdę działa!
bańki chińskie, oliwka
1
bańki chińskie
KUPUJEMY BAŃKI CHIŃSKIE.

Bańki chińskie można kupić w każdej aptece. Są to gumowe bańki akupunkturowe, które kosztują około 20 złotych. W zestawie są 4 bańki jak na rysunku.
2
PRZYGOTOWUJEMY CIAŁO DO ZABIEGU.

Przed przystąpieniem do zabiegu należy masowaną część ciała posmarować oliwką.
3
POZNAJEMY TECHNIKI.

Masaż bańką chińską polega na zastosowaniu kilku technik. Zanim przystąpimy do ich wykonania musimy przyssać bańkę. W tym celu należy ucisnąć jej wierzchołek i przystawić do wybranego punktu na ciele.

Ruchy linearne - przesuwamy bańkę w górę wzdłuż masowanego odcinka, a następnie bez odrywania kierujemy ją ku dołowi. W przypadku masażu uda, zaczynamy od wewnętrznej strony powyżej kolana i przesuwamy w górę i w dół w pasmach aż dojdziemy do zewnętrznej strony, następnie bez odrywania wracamy do wewnątrz.

Ósemki - wykonujemy ruchy w kształcie ósemek na całej długości, w kilku pasmach, jedna obok drugiej, wykonując jak wyżej.

Ruchy spiralne - wykonujemy ruchy okrężne w pasmach, jedno obok drugiego.

Roztrząsanie - wykonujemy poprzeczne ruchy oscylacyjne.

W przypadku pośladków wykonujemy te same techniki z tym, że poziomo.
Każdą technikę powtarzamy ok 4 razy bez odrywania bańki! Jeśli bańka się odklei, zasysamy ją na nowo od miejsca, w którym to nastąpiło.
Jak zredukować cellulit?
Jak usunąć cellulit z ud?
Jak szybko pozbyć się cellulitu?
Jak odmłodzić skórę twarzy?
Ostrzeżenia
  • Przeciwwskazania: żylaki i zakrzepowe zapalenie żył, choroby zakaźne skóry, zaburzenia krzepliwości krwi, skłonność do wylewów podskórnych, menstruacja, ciąża, choroby nowotworowe, nie stosuje się powyżej 70 roku życia, nie stosować bezpośrednio po posiłku.
Wskazówki
Zabieg wykonujemy do granicy bólu, czyli nie może bardzo boleć, ale też bodziec nie może być zbyt słaby. Masaż stosujemy co 3 dzień, 10 zabiegów po czym należy zrobić przerwę.
Przeczytaj teraz: Jak zredukować cellulit?
 2.8/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Masazysta - 2014-08-11
Artykuł beznadziejny, ten kto go pisał nie ma absolutnie pojęcia o masażu bańką chińską! Po pierwsze: przed przystąpieniem do masażu bańką chińską należy przygotować tkanki do tak mocnego bodźca jakim jest bańka, czyli np. delikatne głaskanie okolicy poddawanej zabiegowi. Po drugie prześledźmy ten tekst jeszcze raz, mam tu na myśli fragment "Ruchy linearne - przesuwamy bańkę w górę wzdłuż masowanego odcinka, a następnie bez odrywania kierujemy ją ku dołowi... Ósemki - wykonujemy ruchy w kształcie ósemek na całej długości, w kilku pasmach, jedna obok drugiej, wykonując jak wyżej....". Na koniec jeszcze "Każdą technikę powtarzamy ok 4 razy bez odrywania bańki!". Absolutnie nie można nie odrywać bańki. Np: jeżeli wykonujemy ruch z okolicy lędźwi do łopatki to na końcu ruchu odrywamy bańkę i przykładamy ją jeszcze raz do okolicy lędźwi. I tak opracowujemy spokojnie każde pasmo odrywając bańkę przy kończeniu każdego ruchu. To samo w poprzek np. z okolicy kręgosłupa do talerzy biodrowych. Również kończyny dolne i górne też kończymy ruchem odrywającym przy końcu. Nigdy nie "rysujemy" bańką na ciele bo nie o to chodzi. Później spójrzmy na przeciwskazania: "skłonność do wylewów podskónych". Mogę tylko powiedzieć, że jeżeli ktoś zrobi masaż sposobem jaki jest opisany w tekście, wylewy podskórne, krwiaki, siniaki gwarantowane... Wynik w postaci siniaków, krwiaków itp. jest objawem ŹLE WYKONANEGO MASAŻU. Pozdrawiam.
milablondi - 2013-05-09
Mam pytanie a jaki jest sposób na masowanie tyłu ud?
marfanka - 2010-12-06
A c myślicie o zabiegach zwalczających cellulit, które oferują nam gabinety medycyny estetycznej. Myślę, że bardzo kusząca sprawa przykładowo taki liposhock dzięki któremu pozbędziemy się cellulitu oraz miejscowej otyłości. Sam zabieg jest nieinwazyjny, polega też na masażu tak jak przy opisanych wyżej bańkach tylko że to fale dźwiękowe i ultradźwiękowe maja rozrywać ścianki tkanki tłuszczowej znajdującej się pod skórą. Potem jeszcze warto poddać się masażowi drenującemu, który odprowadzi rozbita tkankę tłuszczową do wątroby i po 3 zabiegach widać nieziemską poprawę.
Cellulit jest zmorą większości kobiet - zarówno tych tęższych jak i chudych. Zbliża się lato a my widzimy na swoim...
Jak skutecznie pozbyć się cellulitu?
Cellulit jest zmorą większości kobiet - zarówno tych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub