Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na ciało > Jak zrobić masaż antycellulitowy bańką chińską?
Jak zrobić masaż antycellulitowy bańką chińską?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (9 ocen)
Oceń 
Problem z cellulitem dotyka coraz większej liczby kobiet. Jeśli i Ty cierpisz na tę przypadłość, czytaj dalej a dowiesz się jak skutecznie się jej pozbyć. Metoda, którą chcę opisać to masaż bańką chińską. Jest rewelacyjna w walce z cellulitem, daje świetne efekty. Coraz częściej stosuje się ją w SPA oraz w salonach masażu. Podpowiem Ci, jak taki masaż wykonać samemu lub z pomocą przyjaciółki bądź kogoś z rodziny. To na prawdę działa!
bańki chińskie, oliwka
1
bańki chińskie
KUPUJEMY BAŃKI CHIŃSKIE.

Bańki chińskie można kupić w każdej aptece. Są to gumowe bańki akupunkturowe, które kosztują około 20 złotych. W zestawie są 4 bańki jak na rysunku.
2
PRZYGOTOWUJEMY CIAŁO DO ZABIEGU.

Przed przystąpieniem do zabiegu należy masowaną część ciała posmarować oliwką.
3
POZNAJEMY TECHNIKI.

Masaż bańką chińską polega na zastosowaniu kilku technik. Zanim przystąpimy do ich wykonania musimy przyssać bańkę. W tym celu należy ucisnąć jej wierzchołek i przystawić do wybranego punktu na ciele.

Ruchy linearne - przesuwamy bańkę w górę wzdłuż masowanego odcinka, a następnie bez odrywania kierujemy ją ku dołowi. W przypadku masażu uda, zaczynamy od wewnętrznej strony powyżej kolana i przesuwamy w górę i w dół w pasmach aż dojdziemy do zewnętrznej strony, następnie bez odrywania wracamy do wewnątrz.

Ósemki - wykonujemy ruchy w kształcie ósemek na całej długości, w kilku pasmach, jedna obok drugiej, wykonując jak wyżej.

Ruchy spiralne - wykonujemy ruchy okrężne w pasmach, jedno obok drugiego.

Roztrząsanie - wykonujemy poprzeczne ruchy oscylacyjne.

W przypadku pośladków wykonujemy te same techniki z tym, że poziomo.
Każdą technikę powtarzamy ok 4 razy bez odrywania bańki! Jeśli bańka się odklei, zasysamy ją na nowo od miejsca, w którym to nastąpiło.
Jak zrobić masaż stóp?
Jak zredukować cellulit?
Jakie są ćwiczenia na cellulit?
Sposoby na cellulit na udach
Ostrzeżenia
  • Przeciwwskazania: żylaki i zakrzepowe zapalenie żył, choroby zakaźne skóry, zaburzenia krzepliwości krwi, skłonność do wylewów podskórnych, menstruacja, ciąża, choroby nowotworowe, nie stosuje się powyżej 70 roku życia, nie stosować bezpośrednio po posiłku.
Wskazówki
Zabieg wykonujemy do granicy bólu, czyli nie może bardzo boleć, ale też bodziec nie może być zbyt słaby. Masaż stosujemy co 3 dzień, 10 zabiegów po czym należy zrobić przerwę.
 3/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

milablondi - 2013-05-09
Mam pytanie a jaki jest sposób na masowanie tyłu ud?
marfanka - 2010-12-06
A c myślicie o zabiegach zwalczających cellulit, które oferują nam gabinety medycyny estetycznej. Myślę, że bardzo kusząca sprawa przykładowo taki liposhock dzięki któremu pozbędziemy się cellulitu oraz miejscowej otyłości. Sam zabieg jest nieinwazyjny, polega też na masażu tak jak przy opisanych wyżej bańkach tylko że to fale dźwiękowe i ultradźwiękowe maja rozrywać ścianki tkanki tłuszczowej znajdującej się pod skórą. Potem jeszcze warto poddać się masażowi drenującemu, który odprowadzi rozbita tkankę tłuszczową do wątroby i po 3 zabiegach widać nieziemską poprawę.
Och jak my nienawidzimy cellulitu! Pojawia się nie wiadomo skąd i często nie wiadomo dlaczego. Te brzydkie grudki,...
Jak się pozbyć cellulitu w miesiąc?
Och jak my nienawidzimy cellulitu! Pojawia się nie wiadomo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub