Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zaspokoić seksualne potrzeby swojego mężczyzny?
Jak zaspokoić seksualne potrzeby swojego mężczyzny?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (429 ocen)
Oceń 
Nie jest tajemnicą, że kobieta i mężczyzna mają inne spojrzenie na to co jest sexy. Wygląda na to, że niektórzy mężczyźni wydają się trochę zaskakujący w swoich potrzebach zaspokajania seksualnego apetytu. Szeroko rozumiane pożądanie seksualne mężczyzn, może nas czasem zaskoczyć, a tym samym przynieść rozczarowanie i niedomówienia w związku. Podążając za naszymi poradami, będziesz wiedzieć jak zaspokoić potrzeby mężczyzny i pomożemy odkryć sekrety tego co dla faceta jest sexy, co sprawi, że twój związek będzie kwitł.
1
Rozmowa z partnerem
Zdecyduj się na rozmowę z partnerem, próbując odkryć, co zaspokoi jego pożądanie. Wybadaj, co go podnieca, a co sprawia, że czuje niechęć.
2
Rozmowy o miłości
Często rozmawiaj ze swoim partnerem. Rozmowa pozwala uniknąć niedomówień i znaleźć drogę do spełnienia potrzeb seksualnych. Zaplanuj weekendowy wypad za miasto, gdzie ty i twój partner, będziecie mieć możliwość spokojnie porozmawiać i mieć szansę pobyć tylko we dwoje.
3
Striptiz
Dowiedz się jaki rodzaj gry wstępnej lubi twój mężczyzna, gdyż każdy może mieć inne preferencje. Jeżeli nie odpowiadają ci niektóre elementy preferowanej przez partnera gry wstępnej, spróbuj zaproponować modyfikacje, które są dla Ciebie odpowiednie. Najważniejsze, aby ustalić wspólne oczekiwania. Wielu mężczyzn lubi striptiz, więc zrób to jeżeli to jest dla niego ważne. Inni lubią kobiety w stylu nauczycielki, asystentki, niepokonanej bohaterki itp., spróbuj "zabawić" się w ulubione postacie Twojego partnera, jeżeli to ma spełnić jego fantazje seksualne.
Wskazówki
  • Częstotliwość spotykania, randkowania, uzależniaj od czasu jak długo znasz się z chłopakiem. Np. spotykanie co drugi dzień, spowoduje, że będziesz mieć więcej nowinek do opowiedzenia partnerowi.
  • Zostawiaj na poczcie głosowej kuszące wiadomości, w ten sposób, zasiejesz ziarno pożądania, które będzie kiełkować aż do spotkania.
  • Powiedz chłopakowi o swoich fantazjach i tym co chciałabyś, aby zrobił. To często podnieca mężczyzn i działa na ich męskie ego jak afrodyzjak.
strona 1 z 2następna >
 3.6/5 (429 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

love - 2012-08-12
A ja za każdym razem robię to na wiele sposobów i strasznie go to kręci :)Mnie z resztą też :) i to go kręci jeszcze bardziej :) trzeba to robić z pasją, a nie z przymusu :) pozdrawiam
limoluck - 2011-04-14
`dzięki za porade niestety nie sprawdza się to w mojim przypadku bo jego....nie mieśći się mi w ustach poradzcie co mam robić
Monika - 2010-09-16
Ja zaspokajam mojego mężczyznę wciągając go ustami aż po same bile
maj - 2010-05-14
popieram :) nic tak nie rozładuje mężczyznę jak przysłowiowe lizanko
ewcia - 2009-08-01
ja zaspakajam swojego mężczyznę pieszcząc go w pachwinach, a następnie liżąc go po jądrach. on wtedy nie może się powstrzymać i od razu dochodzi. jest cudnie i radze wypróbować.:))));)))
Odgrywanie różnych ról podczas seksu z partnerem może być niezwykle podniecające. Wiele z nas ma ukryte fantazje, które...
Jak przenieść fantazje erotyczne do rzeczywistości?
Odgrywanie różnych ról podczas seksu z partnerem może...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub