Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić gwiazdę na czubek choinki?

Jak zrobić gwiazdę na czubek choinki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (22 ocen)
Oceń 
W tym roku zrób swoją własną gwiazdę na czubek choinki. Po co kupować, skoro samodzielnie można zrobić równie piękne ozdoby nie tylko na czubek choinki, ale też i na gałązki? Zajmijmy się jednak czubkiem choinki – przecież podobno jest on najważniejszy.
szablon gwiazdy, drucik, szczypce do cięcia drutu, kołek, karton tłoczony (do kupienia tutaj), nożyk do cięcia papieru, gazeta, srebrny i niebieski brokat, pistolet na klej, klej w sprayu (do kupienia tutaj), linijka, ołówek, pinezka, kostka introligatorska, srebrny lub szary drucik kreatywny (do kupienia tutaj).
1
gwiazda na choinkę - krok 1
Zacznij od zawinięcia drutu na kołek. Zacznij zawijać drut od odcinka około 20 centymetrów od jego końca. Zawiń drut na długość około dziesięciu centymetrów. Już zawinięty drut ściągnij z kołka. Odetnij resztę.
2
gwiazda na choinkę - szablon
Teraz zajmiemy się samą gwiazdką. Wydrukuj szablon – dostosuj wielkość gwiazdy do takiej, jakiej potrzebujesz.
3
Następnie go wytnij.
4
Nanieś szablon na papier falowany, obrysuj dwie gwiazdki i wytnij je.
5
Na gładkiej stronie papieru znajdź środek gwiazdy. Poprowadź delikatnie ołówkiem pięć linii od czubków poszczególnych ramion gwiazdy. Miejsce, w którym wszystkie linie się skrzyżują będzie centralną częścią gwiazdki. Zrób w tym miejscu dziurkę pinezką.
6
gwiazda na choinkę - krok 6
Następnie musisz powyginać gwiazdkę wzdłuż linii raz w jedną raz w drugą stronę jak pokazano na zdjęciu. Pomóż sobie kostką introligatorską i linijką. Powtórz to samo z druga gwiazdą.
7
Teraz zegnij w kulkę kartkę (lub dwie) papieru A4 i włóż w środek jednej z gwiazd.
8
Przeciągnij przez środek drucik jak widać na zdjęciu (jego zawinięty koniec powinien wystawać z gwiazdki) i przyklej go taśmą klejącą do papieru A4.
Jak zrobić gwiazdę na choinkę?
Jak zrobić elegancką bombkę z papieru?
Jak zrobić śnieżynkę z koralików?
Jak ozdobić styropianowe bombki guzikami?
strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (22 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Loli - 2012-12-08
Na choinkę nie wbija się 5-cio ramiennej gwiazdy ! Na choinkę daje się 6-cio ramienne gwiazdy symbolizujące Maryję !
~Matra - 2010-12-24
O żal... ;\ Ile tutaj trzeba rzeczy mieć!!!
Wykonaj samodzielnie proste i  bardzo eleganckie ozdoby z papieru. Wystarczy, że masz pod ręką odrobinę kolorowego...
Jak zrobić ozdoby na choinkę z papieru?
Wykonaj samodzielnie proste i bardzo eleganckie ozdoby...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub