Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak narysować świątecznego aniołka?
Jak narysować świątecznego aniołka?

Jak narysować świątecznego aniołka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (30 ocen)
Oceń 
Chcesz narysować aniołka, ale nie wiesz jak to zrobić? To naprawdę nic trudnego. Nie trzeba nawet posiadać wyjątkowych zdolności plastycznych. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak w prosty sposób narysować świątecznego aniołka.
1
aniołek - krok 1
Swój rysunek zacznij od naszkicowania trzech najważniejszych rzeczy – narysuj koło, które będzie stanowiło twarz naszego aniołka, linie wyznaczające rysy twarzy oraz linie stanowiące szkielet ciała oraz górną część skrzydeł.
2
aniołek - krok 2
Teraz możesz naszkicować rysy twarzy aniołka oraz zarys jego włosów. Zwróć uwagę, że końce jego włosów są kręcone. Dodaj niewielką kreskę, która będzie stanowiła jego nos oraz trochę większą na usta. Na końcu dorysuj dwie linie, które będą ramionami aniołka.
3
aniołek - krok 3
Zacznij teraz rysowanie kolejnych loków na głowie aniołka, a następnie przejdź do wykończenia rękawów stroju aniołka. Na koniec narysuj złożone do modlitwy dłonie i ramiona.
4
aniołek - krok 4
Prawe oko aniołka przysłonięte jest przez kosmyk włosów, zatem nie musisz go już malować. Będziesz jednak musiał naszkicować jego lewe oko. Następnie naszkicuj resztę włosów aniołka. Gdy ta część będzie już skończona, możesz przystąpić do naszkicowania po lewej stronie głowy aureoli.
5
aniołek - krok 5
Teraz czas wykonać ostatni krok. Pierwszą rzeczą, którą musisz narysować są skrzydła aniołka, a następnie tułów w kształcie dzwonu. Usuń wszystkie linie pomocnicze, które narysowałeś na początku i zacznij wykańczać cały szkic.
6
aniołek - krok 6
Popraw główne linie na rysunku. Teraz całe dzieło już gotowe. Możesz przystąpić do kolorowania aniołka.
Jak zrobić choinkę z piórek dekoracyjnych?
Jak nauczyć dziecko rysować człowieka?
Jak narysować Mikołaja?
Jak zrobić serduszka z filcu na choinkę?
Przeczytaj teraz: Jak narysować śnieżynki?
 4/5 (30 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

kicia xD - 2012-01-06
supcio, fajnie mi wyszło ;p
leah201 - 2011-12-22
Nieźle udało MI SIĘ :)
Mimo, iż  do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze chwila, warto już dziś zastanowić się nad dekoracjami świątecznymi. Warto...
Jak zrobić bożonarodzeniowego elfa?
Mimo, iż do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze chwila...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub