Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Potrawy na Wigilię > Jak zrobić pudełeczka na ciasteczka?

Jak zrobić pudełeczka na ciasteczka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (5 ocen)
Oceń 
Wiele osób obdarowuje swoich bliskich, rodzinę i przyjaciół domowymi wypiekami. Mogą to być kawałki ciast, tortów czy ciasteczka. Jeśli również jesteś zapaloną kucharką i planujesz piec na święta może skorzystasz z gotowych szablonów na pudełeczka - domki. Ciasteczka w nie zapakowane będą się prezentować naprawdę odświętnie i wytwornie.
szablon (do wydrukowania poniżej), sztywny, matowy papier do drukarek, nóż do papieru, 10 cm czerwona wstążka (dla każdego pudełka), klej, papier pergaminowy, nożyczki ozdobne, ciasteczka, taśma klejąca
1
Szablon pudełka domek
Wydrukuj szablon. Do drukowania użyj sztywnego, matowego papieru do drukarek. Wytnij szablon nożyczkami do papieru. Przetnij również zaznaczone miejsce na dachu domku.
2
Z drugiej strony szablonu zaznacz linie zgięcia i zagnij. Linie zgięcia są zaznaczone na rysunku czarnymi liniami znajdującymi się poza "ścianami" domku, oraz liniami przerywanymi (podłoga).
3
Utnij kawałek wstążki, przepchnij dwa jej końce przez wycięcie w dachu i przyklej od spodu taśmą klejącą.
4
Sklej ze sobą ściany domku. Poczekaj pół godziny, aż klej dobrze zaschnie. Dodatkowo zabezpiecz miejsca łączenia się ścian taśmą klejącą (od środka).
5
Pudełko na ciasteczka
Wytnij z pergaminu dwa paski o wymiarach 32,5 cm x 7,5 cm. Paskami wyłóż w środku pudełko a następnie wypełnij je ciasteczkami i zamknij.
Jak ozdobić pudełko makaronem?
Jak udekorować ciasteczko w kształcie bałwana?
Jak zrobić piernikowe ludziki?
Jak zrobić ciasteczka z szybkami na choinkę?
 5/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Idealne ciasteczka do kawy i herbaty. Nie będziesz mogła się od nich oderwać, bo posmakują ci tak bardzo, że pożałujesz...
Jak zrobić kruche ciasteczka migdałowe?
Idealne ciasteczka do kawy i herbaty. Nie będziesz mogła...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub