Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Potrawy na Wigilię > Jak zrobić pudełeczka na ciasteczka?

Jak zrobić pudełeczka na ciasteczka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (5 ocen)
Oceń 
Wiele osób obdarowuje swoich bliskich, rodzinę i przyjaciół domowymi wypiekami. Mogą to być kawałki ciast, tortów czy ciasteczka. Jeśli również jesteś zapaloną kucharką i planujesz piec na święta może skorzystasz z gotowych szablonów na pudełeczka - domki. Ciasteczka w nie zapakowane będą się prezentować naprawdę odświętnie i wytwornie.
szablon (do wydrukowania poniżej), sztywny, matowy papier do drukarek, nóż do papieru, 10 cm czerwona wstążka (dla każdego pudełka), klej, papier pergaminowy, nożyczki ozdobne, ciasteczka, taśma klejąca
1
Szablon pudełka domek
Wydrukuj szablon. Do drukowania użyj sztywnego, matowego papieru do drukarek. Wytnij szablon nożyczkami do papieru. Przetnij również zaznaczone miejsce na dachu domku.
2
Z drugiej strony szablonu zaznacz linie zgięcia i zagnij. Linie zgięcia są zaznaczone na rysunku czarnymi liniami znajdującymi się poza "ścianami" domku, oraz liniami przerywanymi (podłoga).
3
Utnij kawałek wstążki, przepchnij dwa jej końce przez wycięcie w dachu i przyklej od spodu taśmą klejącą.
4
Sklej ze sobą ściany domku. Poczekaj pół godziny, aż klej dobrze zaschnie. Dodatkowo zabezpiecz miejsca łączenia się ścian taśmą klejącą (od środka).
5
Pudełko na ciasteczka
Wytnij z pergaminu dwa paski o wymiarach 32,5 cm x 7,5 cm. Paskami wyłóż w środku pudełko a następnie wypełnij je ciasteczkami i zamknij.
Jak dekorować ciasteczka?
Jak zrobić pudełko na prezent?
Jak zrobić ciasteczka - mini kubeczki z kawą?
Jak zrobić śliczne pudełko z ruloników gazety?
 5/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ten przepis na ciasteczka bananowe krąży po naszej rodzinie od kilku pokoleń. Jest doskonałym sposobem na wykorzystanie...
Jak zrobić ciasteczka bananowe?
Ten przepis na ciasteczka bananowe krąży po naszej rodzinie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub