Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić choinkę z piórek dekoracyjnych?
Jak zrobić choinkę z piórek dekoracyjnych?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (21 ocen)
Oceń 
Ta piękna choinka z piórek może mieć dwa zadania. Po pierwsze może cudownie ozdobić Twój dom dodając mu bożonarodzeniowego klimatu. Może również służyć jako wspaniały świąteczny podarunek, który zachwyci niejednego obdarowanego. Jak zrobić taką choinkę, dowiesz się z poniższego artykułu.
białe piórka różnej długości, stożek styropianowy, patyczki do lodów, patyczki do szaszłyków, papier welinowy, nożyczki, dwustronna taśma klejąca, szablon gwiazdki, pistolet na klej, brokat w sprayu, sztuczny śnieg.
1
Posortuj piórka na trzy grupy: długie, krótsze i najkrótsze.
2
Najpierw zajmiemy się najdłuższymi piórkami i to je najpierw przykleimy. Będziemy więc ozdabiać choinkę od dołu do góry.
3
Weź długie piórko i posmaruj je wzdłuż środka klejem w pistolecie, mniej więcej na ¼ jego długości, zaczynając od ogonka.
4
Przyklej do stożka u jego podstawy. Przyciśnij go za pomocą patyczka do lodów.
5
W ten sam sposób przyklejaj kolejna piórka. Im wyżej choinki jesteś, tym krótszych piórek używaj. Po to była segregacja piórek na początku.
6
Piórka klej wokoło stożka kierując się od dołu ku górze.
7
W czubek wbij wykałaczkę i naklej na jej podstawę (tam, gdzie łączy się ze stożkiem) kilka piórek, aby wydłużyć choinkę i nadać jej głębi.
8
Jeśli wykałaczka jest za długa, obetnij jej zbędną część, ale zostaw wystający kawałek. Zależy to od tego, jak mocno ją wbijesz.
Jak zrobić ozdobę bożonarodzeniową – złota kula?
Jak zrobić prostą choinkę z papieru?
Jak zrobić dekorację świąteczną – czapka Mikołaja?
Jak zrobić świąteczną choinkę w słoiku?
strona 1 z 3następna >
 3.8/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chcesz poczuć Boże Narodzenie w każdym zakątku domu? Oprócz ubrania choinki, przystrojenia stołu i zrobienia ozdób na...
Jak zrobić świąteczną wycieraczkę?
Chcesz poczuć Boże Narodzenie w każdym zakątku domu?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub