Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak udekorować stół na Wigilię?
Jak udekorować stół na Wigilię?

Jak udekorować stół na Wigilię?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (7 ocen)
Oceń 
Dekoracja stołu wigilijnego co roku przysparza nam wiele problemów. Chcemy, żeby było pięknie, ale inaczej niż w poprzednich latach. Wydaje nam się, że nasze pomysły się skończyły i nic już nie wymyślimy. Ale to nie prawda. Nawet jeśli już nie wiesz jak możesz inaczej przystroić stół, przeczytaj poniższy artykuł, a na pewno Cię on zainspiruje.
1
stół wigilijny
Możesz na przykład wykorzystać jakieś pozostałości materiałów i zszyć je ze sobą tworząc obrus lub bieżnik. Owiń puszki papierem pakowym i owiń go wstążką (patrz krok trzeci). Zamiast kwiatów włóż do puszek gałązki świerku, tui lub jemioły. Zakup serwetki do koloru. Wytnij z papieru ozdobnego choinki i przywiąż je do zwiniętych w rulon serwetek. Jak to zrobić? Popatrz niżej.
2
szablon pierścienia do serwetek
Będzie Ci potrzebny szablon. Dostosuj jego rozmiar do grubości serwetki (materiałowe będą potrzebowały większego pierścienia, niż papierowe). Wydrukuj go, wytnij i obrysuj na papierze ozdobnym. Wytnij go z papieru ozdobnego. Natnij je również wzdłuż przerywanej linii. Serwetki zwiń w rulon. Owiń je choinką. Załóż jej części na siebie.
3
dekoracja stołu
Przystrój również puszkę lub słoik. Zamień je w świąteczny wazon. Owiń po prostu puszkę lub słoik papierem pakowym, aby wymierzyć ile Ci go potrzeba. Napisz na nim lub narysuj świąteczne motywy. Owiń nim słoik i sklej. Przewiąż wstążką.
 3.6/5 (7 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wciąż brak Ci pomysłu na zaaranżowanie świątecznych serwetek? Nie chcesz ich składać i tworzyć niczego skomplikowanego,...
Jak ozdobić serwetki na Boże Narodzenie?
Wciąż brak Ci pomysłu na zaaranżowanie świątecznych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub