Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przepisy Świateczne > Przepisy Bożonarodzeniowe > Jak zrobić sernik z polewą toffi?
Jak zrobić sernik z polewą toffi?

Jak zrobić sernik z polewą toffi?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (215 ocen)
Oceń 
Święta bez popisowego sernika? Nie ma mowy. Najlepiej jeśli co roku na stole pojawia się sernik w innej – nowej odsłonie. Co zatem powiesz na sernik z toffi? Coś nowego? I o to chodzi.
--Sernik:--, 1 1/2 pokruszonych ciasteczek korzennych, 2 łyżki cukru, 55g masła, 1,25 kg miękkiego, kremowego serka, 1 1/3 szklanki brązowego cukru, 3 łyżki mąki, 5 jajek, 2 żółtka, 2 łyżeczki ekstraktu z wanilii, 2 tabliczki czekolady toffi, posiekanej., --Polewa toffi:--, 1 1/2 cukru, 1/4 szklanki wody, 1/2 łyżeczki soku z cytryny, 1 szklanka ubitej śmietany.
1
Nastaw piekarnik, aby nagrzał się do temperatury 175 stopni Celsjusza.
2
Delikatnie natłuść tortownicę. Owiń ją podwójną warstwą folii.
3
W średniej misce zmiksuj masło.
4
Następnie dodaj pokruszone ciasteczka i 2 łyżki zwykłego białego cukru. Wymieszaj z masłem.
5
Wyłóż do tortownicy. Włóż do nagrzanego piekarnika i piecz przez 14 minut.
6
W dużej misce ubij ser. Powinien być puszysty. Dodaj brązowy cukier. Ponownie ubijaj, aż oba składniki się idealnie połączą.
7
Dodaj jajka i żółtka – jedno po drugim, nie wszystkie naraz. Po każdym kolejnym zmieszaj je z masą serową. Dodaj następne jajko – ubij. Kolejne – ubij. I tak do końca. Na samym końcu dodaj wanilię. Wymieszaj.
8
Rozprowadź masę serową na upieczonym cieście.
Jak zrobić grog?
Jak zrobić sernik snickers?
Jak oczyścić rybę z łusek?
Jak kisić buraki?
strona 1 z 2następna >
 4/5 (215 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

letnianutka1996 - 2013-07-31
dobry jest też sernik-makowiec.tak go nazywam,łatwy do przyrządzenia,jeśli chcecie go zrobić to znajdziecie pewnie na jakiejś stronie internetowej.A jak będę miała jakichś wolny czas to spróbuje tego sernika z toffi.
Dynia to najlepsza propozycja na jesień. Robimy z niej dekoracje, z miąższu przyrządzamy zupy lub przetwory, pestki...
Jak zrobić sernik z dyni?
Dynia to najlepsza propozycja na jesień. Robimy z niej dekoracje, z miąższu przyrządzamy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub