Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Cholesterol > Jak obniżyc cholesterol domowym sposobem?

Jak obniżyc cholesterol domowym sposobem?

, specjalista Tipy.pl
 1.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Za wysoki poziom złego cholesterolu (LDL - z ang. low density lipoproteins) może doprowadzić do bardzo poważnych konsekwencji zdrowotnych. Przede wszystkim niesie za sobą ryzyko chorób serca. Wiele osób od lat boryka się z tym problemem i nie wie, że istnieją naturalne sposoby na obniżenie złego cholesterolu. Podstawowym sposobem na walkę ze złym cholesterolem jest zmiana nawyków żywieniowych. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam obniżyć poziom złego cholesterolu.
Determinacja
1
W walce z cholesterolem najważniejsza jest dieta, w której unikasz tłuszczów zwierzęcych a zastępujesz je roślinnymi. Najważniejsze są NNKT, czyli niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe.
2
Ruch. Jest on ważny i potrzebny jest naszemu organizmowi. Na początek walki z cholesterolem godne polecenia są ćwiczenia odchudzające. Pomagają one spalić tkankę tłuszczową a co za tym idzie obniżyć poziom cholesterolu.
3
Ograniczenie alkoholu i papierosów.
Jak przyśpieszyć zrastanie się kości?
Jak leczyć jęczmień na oku?
Jak wyleczyć świerzb domowymi sposobami?
Jak leczyć nadkwasotę żołądka?
Wskazówki
  • Nie daj się nabrać na to, iż obniżysz cholesterol zamieniając masło na margarynę. To najgorsze co możesz zrobić!
 1.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ZuzaiAsik - 2011-01-06
Wiem co piszę, bo się na tym znam. Gdybym się nie znała to bym nie pisała. Na 100% całkowite zamienienie masła na margarynę NIE WYJDZIE NA ZDROWIE!!!!
Poszukujesz naturalnych metod i środków leczenia miażdżycy? Przeczytaj poniższy artykuł. Miażdżyca to nazwa choroby,...
Jak naturalnie leczyć miażdżycę?
Poszukujesz naturalnych metod i środków leczenia miażdżycy?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub