Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić choinkę z gazety?
Jak zrobić choinkę z gazety?

Jak zrobić choinkę z gazety?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (170 ocen)
Oceń 
Zamień stare kolorowe magazyny w piękne choinki. Wymaga to trochę pracy, precyzji i czasu, ale dla takiego efektu warto. Udekoruj gazetowymi choinkami dom na święta.
stary magazyn, kostka introligatorska, klej w sprayu (do kupienia tutaj), brokat wybranego koloru.
1
Otwórz gazetę i zacznij ją wyginać w różne strony, aby z łatwością móc manipulować kartkami.
2
Złóż okładkę prowadząc górny prawy róg do grzbietu gazety, aby górna część strony była równo z grzbietem tworząc trójkąt prostokątny.
3
Robienie choinki z gazety 1
To samo zrób z każdą kolejną stroną książki. Pomóż sobie kostką introligatorską. Trzeba być bardzo dokładnym, aby wyszła piękna i równa choinka.
4
Robienie choinki z gazety 2
Jak już skończysz tę pierwszą część, daj rękom chwilkę odpocząć po czym wracaj do pracy.
5
Robienie choinki z gazety 3
Ponownie musisz zagiąć każdą kolejną stronę gazety. Najdłuższy bok trójkąta zrównaj z grzbietem gazety.
6
Gdy dobrniesz do końca daj sobie ponownie odpocząć przez chwilkę. Chyba, że nie potrzebujesz. Jesteśmy już na finiszu.
7
Na spodzie choinki powstały małe wystające trójkąciki. Wystarczy je teraz pochować w spód między wytworzone zakładki. Musisz uzyskać płaski spód, aby choinka bez problemu stała.
8
Voila! Choinka gotowa. Koniec żmudnego zaginania.
9
Wystarczy teraz, że spryskasz choinkę klejem i posypiesz brokatem.
10
Choinka z gazety
Pozostaw do wyschnięcia.
Jak zrobić świąteczne drzewka z pomponów?
Jak zrobić sowy z filcu na choinkę?
Jak zrobić lampkę z butelki?
Jak zrobić choinkę z szyszek?
 4.9/5 (170 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Świąteczne dekoracje nie mogą ograniczać się wyłącznie do przystrojenia choinki. Musimy zadbać o to, by udekorować całe...
Jak zrobić choinkę ze styropianu i bibuły?
Świąteczne dekoracje nie mogą ograniczać się wyłącznie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub