Tutaj jesteś: Podróże > Typy Podróży > Krajoznawcze > Co zwiedzić w Bieszczadach?
Co zwiedzić w Bieszczadach?

Co zwiedzić w Bieszczadach?

Stopień trudności: łatwe
, redaktor Tipy.pl
 2.9/5 (30 ocen)
Oceń 
Turystyka bieszczadzka kojarzy się wyłącznie z turystami niosącymi na plecach cały dobytek, jedzących konserwy i śpiących na polach namiotowych. Nie krytykujemy takich turystów, ale rozumiemy, że nie każdemu taka forma uprawiania turystyki pasuje, bo nie każdy lubi spać w mokrych ubraniach w przeciekającym namiocie oraz naklejać kolejne plastry na opuchnięte stopy. Poniżej przedstawiamy Bieszczady samochodem - ciekawe miejsca.
Samochód
1
Zwiedzanie Bieszczad
Bieszczady z okien samochodu (zwykłego osobowego niekoniecznie z terenówki) też mogą fascynować swoim pięknem. Wystarczy wiedzieć dokąd pojechać. Wyruszmy więc na spotkanie przygody w dziką krainę wilka naszym rodzinnym samochodem.

Co warto zwiedzić w Bieszczadach?
2
Jest w Bieszczadach kilka miejsc, w które dojechać można osobówką i z których widać bieszczadzką panoramę. Zdradzimy tajemnicę gdzie i jak dojechać by nie wysiadając z samochodu zrobić piękne zdjęcie dzikich gór.
3
Panorama Bieszczad

Najsłynniejsza panorama widziana z głównej drogi jawi się każdemu jadącemu z Czarnej w kierunku Lutowisk. Wczesną wiosną ośnieżone szczyty połonin wyglądają niemalże jak włoskie Alpy, warto zatrzymać się na moment i ucieszyć oko tym pięknym widokiem.
4
Kolejne miejsce warte polecenia każdemu leniwemu turyście to znajdująca się w okolicy jeziora Solińskiego wieś Bereżnica Wyżna - nowiusieńkim asfaltem wyjeżdżamy na szczyt góry skąd podziwiamy panoramę. By tam dotrzeć zbaczamy z głównej drogi w miejscowości Berezka dalej poprowadzą nas drogowskazy. Ze szczytu możemy zjechać szutrową drogą do Baligrodu lub Górzanki.
5
Trzecie, godne polecenia miejsce to koniec drogi nad Turzańskiem - malowniczą miejscowością w dolinie Osławy. Przy okazji zwiedzić tam możemy starą zabytkową cerkiew.

Przyjedź w Bieszczady, zabierz swą ukochaną w romantyczne miejsce, pod pełnym gwiazd niebem podziwiajcie piękno dzikiej przyrody w słuchani w dzikie dźwięki dobiegające z pełnej tajemnic krainy wilka.
Jak spędzić dzień w Zakopanem?
Co zwiedzić w Szkocji?
Jak się spakować w góry?
Co zabrać w góry?
 2.9/5 (30 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

teyoo - 2010-06-10
Może i nie każdy lubi łazić po górach z plecakiem, owszem. Ale ładowanie się samochodem w Bieszczady jest.. no, bezcelowe. Akurat po górach lepiej chodzić pieszo.. samochodem - to się mija z celem. Tak jak turystyka piesza nie do każdego miejsca się nadaje, tak i samochodowa. Samochód jest niezastąpiony, gdy lubimy np. zwiedzać zabytki - można zaliczyć sporą liczbę obiektów w krótkim czasie (pieszo trzeba by pewnie 2 tygodnie;). Z kolei zwiedzanie miejsc słynących z przyrody - tylko pieszo lub rowerem. Samochód to kompletny bezsens w takim miejscu - nie wszędzie wjedziesz, najciekawszego nie zobaczysz. Ot, uważam, iż formę turystyki trzeba dostosować do celu wycieczki. No ale wolna wola.. ;)
Według wszystkich prognoz w tym roku lato będzie suche i upalne. To dobra wiadomość dla każdego planującego wczasy w...
Co robić w Bieszczadach?
Według wszystkich prognoz w tym roku lato będzie suche i upalne. To dobra wiadomość...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub