Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Seks w ciąży > Jak uprawiać seks w ciąży?

Jak uprawiać seks w ciąży?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (47 ocen)
Oceń 
Podczas zbliżenia należy wybierać takie pozycje seksualne, które nie spowodują ucisku na brzuszek ani piersi kobiety. W pierwszych miesiącach ciąży nie ma to wielkiego znaczenia a sposoby kochania się są nadal nieograniczone pod warunkiem, że ciąża nie jest zagrożona. Teoretycznie kochanie się nie powinno i w tym przypadku zaszkodzić dziecku, jednak może się tak stać poprzez silne skurcze towarzyszące kobiecie podczas orgazmu. Poniżej znajdziesz bezpieczne dla ciąży pozycje seksualne.
1
Pozycja klasyczna - jednak ważne jest, aby mężczyzna nie opierał się o kobietę. Jest to pozycja dopuszczalna w pierwszych miesiącach ciąży.
2
Pozycja tylna - Kobieta klęczy, opierając się o brzeg łóżka, pod brzuch może położyć poduszkę. Mężczyzna klęka za nią.
3
Pozycja boczna - kobieta leży na boku, mężczyzna kładzie się na tym samym boku za kobietą. Ta pozycja jest dobra na okres całej ciąży.
4
Pozycja na jeźdźca - kobieta siada na mężczyźnie twarzą do niego lub odwrotnie.
5
Pozycje klęczące - Kobieta leży na łóżku z rozchylonymi szeroko nogami, zaś mężczyzna klęczy przed nią. Kobiety nogi mogą leżeć na podłodze, obejmować biodra mężczyzny lub opierać się na jego barkach.
6

U niektórych kobiet ochota na seks w ciąży znacznie rośnie. Jeśli nic nie jest cię w stanie zaspokoić polecam kulki gejszy (zobacz: kulki gejszy). Po pierwsze - ich noszenie sprawia wielką przyjemność a po drugie - wzmacniają one mięśnie Kegla (mięśnie pochwy). Mięśnie te warto ćwiczyć podczas ciąży i po urodzeniu dziecka, gdyż ułatwiają noszenie ciężaru rosnącego płodu, ułatwiają poród, ochronią krocze przed nacięciem czy pęknięciem itd.

Wskazówki
  • Bardzo pomocne mogą się okazać wszelkie zabawki takie jak wibratory czy nakładki na palce (lub usta).
 3.7/5 (47 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Justyna306 - 2014-06-07
Każda pozycja jest ok, oczywiście jeśli lekarz nie widzi przeciwskazań.Seks w ciąży na pewno nie zaszkodzi dziecku, pęcherzyk i wody płodowe w których znajduje się maluszek chroni go jak poduszka. Lekarze nawet zalecaja seks, gdyż wtedy matka jest rozluzniona, co bardzo dobrze wpływa na maleństwo.
Halinka - 2010-06-28
heheh a chodzisz już do gimnazjum? ta strona jest dla dorosłych!
japan - 2010-06-28
czy meżczyzna wsadza penisa do pochwy jak jest sie w ciazy
Istnieje siedem pozycji, które według ekspertów pomogą nam osiągnąć orgazm podczas każdego zbliżenia. Ponadto jest...
Jak się kochać żeby mieć orgazm?
Istnieje siedem pozycji, które według ekspertów pomogą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub