Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Krawiectwo i Przerabianie Ubrań > Jak zrobić czapkę ze starego swetra?
Jak zrobić czapkę ze starego swetra?

Jak zrobić czapkę ze starego swetra?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (224 ocen)
Oceń 
Jeśli nie wiesz co zrobić ze starym swetrem, a żal Ci go wyrzucać bo bardzo go lubisz lub po prostu strasznie Ci się podoba możesz go wykorzystać w inny sposób. Spróbuj zrobić ze swetra czapkę. Teraz bardzo modne są fantazyjne czapki w różne wzory. Dlaczego więc nie spróbować?
stary sweter, maszyna do szycia, tekturka, nożyczki.
1
Zmierz wymiary swojej głowy (lub głowy osoby, dla której ma być przeznaczona czapka). Potrzebujesz obwodu głowy i wysokości od karku i czoła do jej czubka.
2
Czas na zrobienie szablonu. Czapkę zrobimy z pięciu elementów. Podziel obwód głowy na 5 i dodaj do tego wyniku jakieś 2-3 centymetry. Następnie dodaj 2-3 centymetry do długości czapki.
3
Przenieś wymiary na tekturkę i wytnij z niej trójkąt.
4
czapka ze swetra - krok 4
Następnie przyłóż ją do swetra. Posługując się szablonem wytnij ze swetra pięć takich trójkątów.
5
czapka ze swetra - krok 5
Następnie odwróć wszystkie kawałki na lewą stronę i zszyj je razem na maszynie.
6
czapka ze swetra - krok 6
Tak powinna wyglądać czapka na lewej stronie po zszyciu wszystkich pięciu kawałków.
7
czapka ze swetra - krok 7
Teraz wystarczy, że przyszyjesz ściegiem ozdobnym - na przykład zygzakiem, krawędzie na szyciu, aby nie odstawały.
8
czapka ze swetra - krok 8
Odmierz teraz ze swetra pasek, który naszyjesz na brzegi czapki. Wymierz więc obwód czapki. Gdy wytniesz pasek zszyj jego końce ze sobą.
9
czapka ze swetra - krok 9
Przyszyj pasek do brzegów czapki jak pokazano na zdjęciu. Użyj tego samego ściegu jak poprzednio (krok siódmy).
Jak zrobić album na zdjęcia z segregatora?
Jak zrobić dekoracje ścienne z wieczek od słoików?
Jak zrobić flakon z żarówki?
Jak zrobić kolczyki ze spinaczy?
 5/5 (224 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kiedy możemy interweniować i czego się domagać, gdy hotel, restauracja, linia lotnicza czy biuro turystyczne zawiodą...
Ten projekt powstał zupełnie przypadkiem. Robiąc różne pyszności na święta zostało mi dużo skorupek po jajkach, których...
Jak ozdobić misę mozaiką ze skorupek?
Ten projekt powstał zupełnie przypadkiem. Robiąc różne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub