Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Aranżacja wnętrz > Jak dobrać kolor ścian?
Jak  dobrać kolor ścian?

Jak dobrać kolor ścian?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (6 ocen)
Oceń 
Bez względu jaki kolor ścian mamy we wnętrzu naszego mieszkania, bardzo łatwo jest odmienić jego oblicze. Wystarczy choćby przemalować jedną ścianę na inny kolor, a mieszkanie może zacząć wydawać się bardziej przestronne, czy przytulne.
farba
1
pomalowanie ścian
Ustal , która ściana jest kluczowym elementem w pokoju. Dodanie koloru, który naturalnie przyciąga uwagę wzmocni całą przestrzeń. Warto wyróżnić kominek lub szczególny kąt naszego mieszkania. Jeśli pokój nie ma wyrazistego miejsca, pomaluj ścianę, na której wiszą ramki ze zdjęciami Twoich bliskich, czy inne dekoracyjne elementy.
2
podłużny pokój, jak dobrać kolor ścian
Jeśli masz podłużny pokój , pomaluj najkrótszą ścianę. Wówczas będzie wydawał się bardziej przytulny. To odciągnie uwagę od jego prostokątnych kształtów. Wybierz ścianę, która nie sąsiaduje bezpośrednio z bardzo dekoracyjnym miejscem, które samo w sobie przyciąga uwagę.
3
jak zestawiać kolory ścian
Wybierz odcień farby głębszy niż kolor ścian sąsiednich.Na przykład jeśli pokój ma barwę w odcieniu lawendy, wybierz głębszy odcień na ścianę, która chcesz wyróżnić: np. śliwkę. Zasada jest prosta: kolor powinien być o 2 tony ciemniejszy.
4
Jak dobierać kolory ścian, zestawinie kolorów ścian
Niech zainspirują Cię także kolory Twoich dodatków. Na przykład do kremowego pomieszczenia, które ma czerwone poduszki wybierz podobny odcień na ścianę, którą chcesz wyróżnić. Zauważ na zdjęciu: delikatny brudny róż zarówno znajdziemy na poduszkach, jak i na ścianach.
Jak wybrać miejsce na kuchenkę mikrofalową?
Jak urządzić małą kuchnię w bloku?
Jak przygotować ścianę do malowania?
Jak urządzić ekstrawagancką łazienkę?
 3.2/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak tanio odnowić kuchnię?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub