Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Dziadka > Prezenty na Dzień Dziadka > Jak zrobić prezent dla dziadka?
Jak zrobić prezent dla dziadka?

Jak zrobić prezent dla dziadka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Dziadek to jeden z najważniejszych mężczyzn w twoim życiu. Zawsze znajdzie dla ciebie czas, pomoże, gdy masz problemy, potowarzyszy gdy się nudzisz. Dziadek to też wspaniały nauczyciel i przyjaciel. Dlatego warto w dniu jego święta podarować mu coś wyjątkowego, coś zrobionego samodzielnie, co udowodni mu jak wiele dla ciebie znaczy. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na prezent dla dziadka.
1

Wspomnienia.

Dla dziadka najcenniejsze są chwile, które spędził z tobą, dlatego doskonałym prezentem będzie zrobienie dla niego albumu z waszymi wspólnymi zdjęciami. Możesz kupić album na zdjęcia w sklepie lub zrobić go samodzielnie z kilku kawałków brystolu. Pod każdym zdjęciem napisz w kilku słowach wspomnienie danego wydarzenia lub podziękowanie za to, co dziadek zrobił dla ciebie w danej chwili (np. że nauczył cię puszczać kaczki na wodzie lub podarował ci pierwszy rower).
Jeśli masz dostęp do zdjęć dziadka z czasów, kiedy był jeszcze młody, możesz też przygotować dla niego album wspomnień. Umieść tam zdjęcia z czasów jego młodości, chwile spędzone z twoimi rodzicami i z tobą. Dziadek na pewno będzie wzruszony.

2

Kupony.

Jeśli szukasz innego pomysłu na prezent, możesz podarować dziadkowi zestaw własnoręcznie wykonanych kuponów. Weź kilka kartek brystolu, złóż je na pół i zszyj ze sobą tak, by utworzyły cienki zeszyt. Na okładce napisz „Księga życzeń Dziadka”. Każdą stronę „zeszytu” podziel na prostokąty równej długości. Będą to poszczególne kupony. Napisz na każdym z nich na co dziadek może go wykorzystać (np. „Wspólny obiad”, „Spacer z wnuczkiem”, „Mecz”, „Wyprawa na ryby”,„Dowolne życzenie”). Poszczególne kupony oddziel od siebie tak, by można je było łatwo oderwać (np. nakłuj oddzielające je linię szpilką). Przewiąż całość wstążką i podaruj dziadkowi. Pamiętaj, żeby wywiązać się z zawartych na poszczególnych kuponach obietnic!

Jak zapakować prezent?
Jak zrobić papierowe kwiaty?
Jaki prezent kupić dla dziadka?
Jak zrobić prezent dla babci?
strona 1 z 2następna >
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Pati_Róża - 2012-01-21
super pomysły! Ja zrobiłam kupony, i sie niektóre sprawdziły
Jeśli nadal nie wiesz, co podarować swojemu dziadkowi - koniecznie przeczytaj artykuł. Znajdziesz tu pomysły na...
Pomysły na prezenty na Dzień Dziadka
Jeśli nadal nie wiesz, co podarować swojemu dziadkowi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub