Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Mycie naczyń > Jak czyścić stal nierdzewną?
Jak czyścić stal nierdzewną?

Jak czyścić stal nierdzewną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Coraz częściej w naszych domach pojawiają się sprzęty ze stali nierdzewnej. Nie ma co się dziwić. Są naprawdę efektowne. Kupujemy więc lodówki, zlewozmywaki, stoły,chlebaki, miski, garnki, czajniki, szafy, szafki i inne akcesoria – a wszystko ze stali nierdzewnej. Ale niestety odbijają się na nich ślady po naszych palcach i widać bardzo, gdy jest ochlapana. Jak radzić sobie z czyszczeniem stali, aby zawsze była piękna i błyszcząca? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
1
Spróbuj wyczyścić dany przedmiot mieszanką wody z mydłem. Pamiętaj, żeby przedmioty wykonane ze stali nierdzewnej czyścić miękkimi ściereczkami, ponieważ inne mogą bardzo łatwo porysować powierzchnię. Następnie wypoleruj powierzchnię ściereczką z wełny owczej.
2
Kolejnym sposobem jest wyczyszczenie powierzchni octem i czystą miękką ściereczką. Namocz ściereczkę w occie i przecieraj dany przedmiot.
3
Wypróbuj też wyczyścić powierzchnię wodą sodową.
4
Wypoleruj stal miękką ściereczką i ociupinką oliwy z oliwek lub oliwki dla dzieci.
5
Sprawdzi się też sok z cytryny.
6
Możesz też zakupić specjalny produkt przeznaczony specjalnie do stali nierdzewnej. W takim przypadku postępuj zgodnie z instrukcją dołączoną przez producenta.
Domowe porady do zastosowania w kuchni
Jak usunąć tłuszcz z kuchenki?
Jak czyścić drewnianą deskę do krojenia?
Jak wyczyścić blachę z piekarnika?
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szampon jest wspaniałym wynalazkiem i doskonale spełnia się w swojej roli,  czyli czyści nasze włosy i głowy najlepiej...
Jak w nietypowy sposób wykorzystać szampon?
Szampon jest wspaniałym wynalazkiem i doskonale spełnia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub