Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Stylizacja wnętrz > Jak urządzić korytarz?
Jak urządzić korytarz?

Jak urządzić korytarz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (5 ocen)
Oceń 
Przejściowe pomieszczenia w naszym domu: pomiędzy pokojami, piętrami, częścią zewnętrzną czy wewnętrzną – zazwyczaj są przeładowane albo po prostu mało interesujące. Większość z nas nie może pozwolić sobie na ogromne rezydencje. Okazuje się, że nasze wejścia, czy korytarze stanowią miejsce przechowywania książek i wszystkich pozostałych rzeczy, innymi słowy stają się magazynami. Nie zapominajmy jednak o wartości estetycznej tych miejsc. Funkcjonalność możemy połączyć ze stylem i smakiem. Kiedy funkcje i forma pozostają ze sobą w harmonii, wówczas mogą mieć ogromne znaczenie.
1
korytarz w stylu retro
Maxwell Gillingham-Ryan z Apartament Therapy zaleca, aby tuż przy drzwiach było miejsce na nasze klucze, pocztę, czy smycz dla psa. Po lewej idealne połączenie funkcjonalności i wyrafinowanego stylu.

Mamy małą komodę z szufladami, gdzie możemy przechowywać niezbędne rzeczy. Nie zapomniano też o lustrze – jednym z najważniejszych elementów przed wyjściem z domu. To wszystko połączono z elementami dekoracyjnymi jak wazon, koszyk, czy kwiaty. Wejście utrzymano zostało konsekwentnie w stylu retro.
2
korytarz z lustrem naprzeciwko drzwi
Zazdroszczę właścicielowi poniższego mieszkania. Ma ogromne lustro, zaraz naprzeciwko drzwi wejściowych. Tuż obok postawiono interesujący, przezroczysty stojak na parasole. Nie zapomniano też o pionowej półeczce na buty. Uwagę przyciąga obraz na srebrnej sztaludze – oryginalne rozwiązanie. Zauważcie, że w korytarzu znajduje się też dość ciężka szafa, kolorem nawiązująca do lustra. Eklektyczne, piękne wnętrze.
3
surowy wystrój korytarza
Poniżej jasny korytarz, któremu brakuje jakichkolwiek dekoracji. Ustawiono jedynie duże lustro. Trochę jak dla mnie zbyt surowo.
Jak urządzić pokój dla dziecka?
Sposoby na piękny korytarz
Jak ozdobić ściany?
Jak wyeksponować schody wewnętrzne?
strona 1 z 2następna >
 3.4/5 (5 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

marwinworkshop - 2011-02-02
jak urzadzić korytarz? Odważnie, niesztampowo, niezwyczajnie, czyli... przy pomocy Marwin Workshop. Zapraszamy na marwinworkshop.com.
Styl gracki to synonim wakacji i błogiego spędzania czasu w cieniu oliwnych gajów i cyprysów. Najczęściej chyba...
Jak urządzić wnętrze w stylu greckim?
Styl gracki to synonim wakacji i błogiego spędzania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub