Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Stylizacja wnętrz > Jak urządzić korytarz?

Jak urządzić korytarz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (5 ocen)
Oceń 
Przejściowe pomieszczenia w naszym domu: pomiędzy pokojami, piętrami, częścią zewnętrzną czy wewnętrzną – zazwyczaj są przeładowane albo po prostu mało interesujące. Większość z nas nie może pozwolić sobie na ogromne rezydencje. Okazuje się, że nasze wejścia, czy korytarze stanowią miejsce przechowywania książek i wszystkich pozostałych rzeczy, innymi słowy stają się magazynami. Nie zapominajmy jednak o wartości estetycznej tych miejsc. Funkcjonalność możemy połączyć ze stylem i smakiem. Kiedy funkcje i forma pozostają ze sobą w harmonii, wówczas mogą mieć ogromne znaczenie.
1
korytarz w stylu retro
Maxwell Gillingham-Ryan z Apartament Therapy zaleca, aby tuż przy drzwiach było miejsce na nasze klucze, pocztę, czy smycz dla psa. Po lewej idealne połączenie funkcjonalności i wyrafinowanego stylu.

Mamy małą komodę z szufladami, gdzie możemy przechowywać niezbędne rzeczy. Nie zapomniano też o lustrze – jednym z najważniejszych elementów przed wyjściem z domu. To wszystko połączono z elementami dekoracyjnymi jak wazon, koszyk, czy kwiaty. Wejście utrzymano zostało konsekwentnie w stylu retro.
2
korytarz z lustrem naprzeciwko drzwi
Zazdroszczę właścicielowi poniższego mieszkania. Ma ogromne lustro, zaraz naprzeciwko drzwi wejściowych. Tuż obok postawiono interesujący, przezroczysty stojak na parasole. Nie zapomniano też o pionowej półeczce na buty. Uwagę przyciąga obraz na srebrnej sztaludze – oryginalne rozwiązanie. Zauważcie, że w korytarzu znajduje się też dość ciężka szafa, kolorem nawiązująca do lustra. Eklektyczne, piękne wnętrze.
3
surowy wystrój korytarza
Poniżej jasny korytarz, któremu brakuje jakichkolwiek dekoracji. Ustawiono jedynie duże lustro. Trochę jak dla mnie zbyt surowo.
Jak podzielić pokój na dwie części?
Jak urządzić małą łazienkę w bloku?
Jak ustawić meble w pokoju?
Jak powiększyć pokój?
strona 1 z 2następna >
 3.4/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

marwinworkshop - 2011-02-02
jak urzadzić korytarz? Odważnie, niesztampowo, niezwyczajnie, czyli... przy pomocy Marwin Workshop. Zapraszamy na marwinworkshop.com.
Styl angielski we wnętrzach jest niezwykle kobiecy i romantyczny. Dominują w nim stare, klasyczne meble, mnóstwo...
Jak urządzić mieszkanie w stylu angielskim?
Styl angielski we wnętrzach jest niezwykle kobiecy i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub