Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Stylizacja wnętrz > Jakie krzesła do jadalni? Stylowe inspiracje.
Jakie krzesła do jadalni? Stylowe inspiracje.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Inwestycja w stylowe i wygodne krzesła zapewni nam udane przyjęcie obiadowe. Bardzo często te, które wydaja się być super eleganckie, kultowe okazują się w praktyce niefunkcjonalne. Dlatego osobiście uważam, że krzesła muszą być nie tylko piękne, ale przede wszystkim wygodne. Wygodne, czyli takie, że masz ochotę na nich siedzieć przez więcej niż 3 minuty:) Jest mnóstwo elementów, które należy wziąć pod uwagę przy zakupie odpowiednich krzeseł do jadalni. Numer jeden: Test siedzenia! Czy jest komfortowe i zaprojektowane z myślą o ludziach? Numer dwa: Czy jest solidne na tyle, że po przewróceniu nadal będzie przypominać stan wyjściowy? Numer trzy: Czy jest stylowe i pełne uroku? Poniżej kilka wyszukanych pomysłów.
1
oryginalne krzesła do jadalni
Bardzo wygodne krzesła do minimalistycznej jadalni. Powyginane krzesła tworzą idealną parę z ciemniejszym stołem.
2
tapicerowane krzesła do jadalni
Ściany bardzo jasne z wysokimi cokołami. Na pierwszy plan wysuwa się ciemny stolik i dość masywne krzesła. Wszystko w angielskim stylu. Jestem za!:)
3
krzesła do jadalni - styl country
Jadalnia w stylu country. Krzesła dopasowane do stołu i kredensu. Zauważcie, że po przekątnej mamy krzesło obite tkaniną. Bardzo ciekawe zestawienie na tle szarej ściany. Do tego fikuśny żyrandol, który dodaje dostojności całej jadalni.
4
drewniane krzesła do jadalni
Przytulna jadalnia! Cokoły, oprawy okien i okiennic w połączeniu z kremową ścianą rozświetlają całe wnętrze. Ciemniejszy odcień kremu został zastosowany na siedziskach. Zdejmowane ubranka na siedziska są bardzo funkcjonalnym rozwiązaniem, z łatwością możemy je wrzucić do prania. Krzesła delikatnie wygięte zapewniają komfort.
5
narożnik do jadalni
Jadalnia jak z amerykańskiego baru śniadaniowego. Krzesła zostały zastąpione zielonkawym narożnikiem i ławą. No proszę, nie zawsze w jadalni muszą być krzesła.
Jak urządzić mały salon?
Jak stworzyć wnętrze w stylu eko?
Jak urządzić małą łazienkę w bloku?
Jak ustawić meble w pokoju?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W małych pomieszczeniach liczy się każdy szczegół. Zgodnie z tą zasadą istnieje szereg sprytnych „trików”, których...
Jak powiększyć pokój?
W małych pomieszczeniach liczy się każdy szczegół. Zgodnie z tą zasadą istnieje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub