Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Babci > Prezenty na Dzień Babci > Jak zrobić prezent dla babci?

Jak zrobić prezent dla babci?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 
Babcie to bardzo ważne członkinie naszych rodzin. Wszyscy je kochamy i chcemy im podziękować za ich nieustanną gotowość do pomocy w każdej sytuacji oraz za bezgraniczną miłość do wnuków. Babcie jak nikt inny zasługują na docenienie. Pamiętajmy więc o naszych babciach w dniu ich święta, które u nas w Polsce wypada 21 stycznia. Pomyślmy nad prezentem tylko dla nich. Wiadomo, że babcie nie są wymagające i zawsze nam powtarzają, że niczego oprócz naszego szczęścia nie potrzebują. Ale na pewno będzie miło Twojej babci, gdy dasz jej coś tylko od siebie i tylko dla niej. Oto kilka pomysłów.
1

Biżuteria. Jeśli Twoja babcia lubi się elegancko ubrać wybierz dla niej jakąś uroczą bransoletkę z z zawieszkami na których będą imiona wnucząt. Możesz też zdecydować się na naszyjnik w podobnym stylu.

2

Ramka ze zdjęciem. Podaruj babci zdjęcie wszystkich jej wnucząt. Zbierzcie się wszyscy razem i ustawcie do wspólnego zdjęcia. Czasami ciężko się zebrać, ale okazją mogą być na przykład Święta Bożego Narodzenia, kiedy to jesteście wszyscy razem przy świątecznym stole. Ciężko jednak to przewidzieć, zwłaszcza, gdy na ten pomysł wpadniecie już po świętach. Możecie też skorzystać z opcji Photoshopa i dokleić niektórych z Was – ale to już nie będzie to samo.

3

Słoiczek na ciastka. Wiadomo, że babcie robią wspaniałe wypieki. Na pewno Twoja babcia też piecze pyszne ciasteczka, które zawsze już będą Ci się kojarzyć tylko z nią. Kup specjalny wielki słoik i naklej na niego jakiś napis, na przykład 'Najlepsze na świecie ciasteczka babci Krysi' i zdjęcie babci z ciasteczkami. Możesz też dołączyć zdjęcie wnuków zajadających się wypiekami babci.

Jaki prezent kupić dla dziadka?
Jak zrobić papierowe kwiaty?
Jaki prezent dla babci kupić?
Jak zrobić prezent dla dziadka?
strona 1 z 2następna >
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

zuziazyl - 2013-01-18
Bancie cieszą się z każdego prezentu dla nich najważniejsza jest pamięć.
nick - 2013-01-11
LAMPION . Przygotuj : mocny klej , wycinki kwiatów , szklankę {lub ładny słoik} , świeczkę i kolorowy papier .
przygotuj wycinki i naklej na szklance lub słoiku. Odmierz spód szklanki {słoika} i naklej do środka szklanki {na spód} .Następnie połóż w środku świeczkę w środku mażesz pokleić . I... GOTOWE
Dzień Babci to święto, o którym nie można zapomnieć. Babcie są tak kochane i odgrywają tak ważną rolę w naszym życiu,...
Jak zrobić laurkę na Dzień Babci?
Dzień Babci to święto, o którym nie można zapomnieć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub