Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Dekoracje Weselne > Jak udekorować salę weselną? Ślub latem.

Jak udekorować salę weselną? Ślub latem.

, ekspert Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Dekoracje zawsze były i będą nieodłącznym elementem każdej ceremonii ślubnej i przyjęcia weselnego. Na szczęście minęła już fascynacja różowymi słonikami na masce samochodu i innymi tego rodzaju ozdobami. Obecnie zaprojektowanie dekoracji urasta do rangi sztuki, a uwieńczeniem dzieła powinny być harmonijnie komponujące się elementy dekoracyjne zarówno w kościele, urzędzie stanu cywilnego, na wymarzonym pojeździe, w sali weselnej,jak i w apartamencie Nowożeńców.
1
dekoracje weselne - odcienie zieleni
Najtrudniejszą chyba decyzją jest wybór tematu przewodniego pojawiającego się w poszczególnych elementach dekoracyjnych: papeterii ślubnej, aranżacjach kwiatowych, oświetleniu, wykorzystanych tkaninach.
2
Niezmiernie ważne jest, aby podczas tworzenia dekoracji zachować pewną konsekwencję. Jak więc widzicie nie można tego z pozoru łatwego tematu zostawiać na ostatnią chwilę. Warto o nim pomyśleć już przy wyborze zaproszeń, lokalu czy też sukni.

Inspiracji możecie szukać dosłownie wszędzie. Może nią być pora roku, hobby, ulubione miejsce, film, wspomnienie z dzieciństwa… Pole do popisu jest przeogromne!
3
dekoracje weselne - stokrotki
Jeśli zdecydujecie się na dekoracje tematycznie związane z porą roku warto wykorzystać kwiaty sezonowe. Latem, gdy możliwości wyboru kwiatów są właściwie nieograniczone warto sięgnąć szczególnie po elegancie storczyki, urocze stokrotki czy też powalające zapachem piwonie.
4
dekoracje weselne - storczyki
Storczyki - szczególnie polecamy je właśnie w okresie letnim, gdyż są wtedy najtańsze. Można z nich zrobić znakomitą i subtelną przypinkę do włosów czy też ozdobić butonierki, a pozornie niedbale ułożone na stołach lub ławkach w kościele dodadzą lekkości. Sprawią też ogromną przyjemność rodzicom, gdy w geście podziękowania wręczy sie je w gustownych donicach.
Jak udekorować salę weselną? Ślubne trendy kolorystyczne.
Jak zrobić kule kwiatowe z bibuły?
Jak zorganizować wesele?
Jak przechowywać suknię ślubną?
strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wiemy, jak ciężko jest znaleźć te jedyne, wymarzone… Te, które dadzą Ci  komfort i pozwolą Ci wejść na nowa drogę życia...
Jak wybrać buty ślubne?
Wiemy, jak ciężko jest znaleźć te jedyne, wymarzone… Te, które dadzą Ci komfort...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub