Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak zrobić legowisko dla psa?
Jak zrobić legowisko dla psa?

Jak zrobić legowisko dla psa?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Jeśli Twojemu pupilkowi przydałoby się własne miejsce do spania, coś w rodzaju własnego łóżka to trafiłeś na właściwy artykuł. Po co kupować skoro w bardzo prosty sposób można takie legowisko wykonać samemu. Zastanów się czy masz w domu starą, niepotrzebną walizkę. A może walizka, której używasz jest już bardzo naznaczona śladami użytkowania? To odpowiedni czas i powód, aby ją zmienić. A co zrobić ze starą? Zamienić ją w łoże dla psa.
stara walizka, nogi do mebli, poduszka, dwie krótsze deski lub jedna dłuższa, wiertarka, śrubki, 4 śruby dwugwintowe, 4 nakrętki kłowe, śrubokręt, metr, ołówek.
1
legowisko dla psa - krok 1
Za pomocą śrubokrętu rozkręć walizkę.
2
legowisko dla psa - krok 2
Jak już usuniesz wszystkie śrubki i zawiasy oddziel górę walizki od dołu. Możesz odłożyć górę całkiem, ponieważ nie będzie Ci potrzebna.
3
legowisko dla psa - krok 3
Zmierz długość wnętrza walizki. Potrzebujesz dwóch deseczek o długości walizki – dopasuj więc ich długość. Następnie zamontuj do desek nakrętki kłowe.
4
legowisko dla psa - krok 4
Odwróć walizkę na drugą stronę. Zrób cztery nawierty, po jednym na każdym rogu walizki. Dopasuj szerokość dziurek do szerokości śrub. Bardzo ważne jest również, aby dziurki w walizce pokrywały się z dziurkami w deskach. Muszą przechodzić na wylot w jednej linii.
5
legowisko dla psa - krok 5
Śruby wkręć jedną stroną w nogi od mebli od spodu.
6
legowisko dla psa - krok 6
Teraz możesz już założyć nogi. Jedną ręką przytrzymuj deskę od środka walizki, a drugą wkręcaj nogę. Śruba od nogi powinna przejść przez dziurkę w walizce i przez nakrętkę kłową. Dokręć nogę do końca.
7
legowisko dla psa - krok 7
Tak powinno to wyglądać od środka.
8
legowisko dla psa - krok 8
Aby nadać legowisku ostatecznego wyglądu włóż do walizki poduszkę. Oczywiście poduszka musi być odpowiednio dopasowana wielkością do wnętrza walizki. Znajdź więc taką odpowiednio wcześniej.
Jak zrobić portfel z kartonu?
Jak zrobić koszyk z papieru?
Jak zrobić mak z papieru?
Jak zrobić świece żelowe?
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

lol zbok - 2011-06-20
Fajny pomysł tylko ja nie mam walizki!!!!!
Lakier do paznokci posiada w domu każda kobieta. Obecnie modne są wszystkie kolory tęczy, więc warto zadbać, by w...
Jak w nietypowy sposób wykorzystać lakier do paznokci?
Lakier do paznokci posiada w domu każda kobieta. Obecnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub