Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Babci > Prezenty na Dzień Babci > Co dać na Dzień Babci?
Co dać na Dzień Babci?

Co dać na Dzień Babci?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (5 ocen)
Oceń 
Dzień Babci - wyjątkowe święto zarówno dla babć jak i dla wnuków. Zarówno w tym, jak i w ubiegłym roku pojawia się pytanie: Co babci dać? Babcia będzie się cieszyła z każdego prezentu, ale jaki będzie najlepszy i sprawi największą radość?
ręce do pracy, ochota, parę rzeczy wyszczególnionych w artykule
1
"Każda babcia jest inna" jak ktoś to pięknie ujął. Zatem co dać Eleganckiej Babci. O, tutaj będzie wiele pomysłów: kolczyki lub, jeśli babcia nie ma dziurek w uszach, klipsy, nowa bluzka, spódnica albo jakiś inny element ubioru. Są to prezenty bardziej kosztowne i nie wymagające włożenia swojego serca. Zatem co zrobić dla Eleganckiej Babci, aby był to prezent od serca? Babci na pewno spodoba się własnoręcznie zrobione pudełeczko na biżuterię, np. z klusków. Ucieszyć się może również z korali zrobionych przez wnuczkę lub wnuczka. Idealny może być również inny element biżuterii, np. pierścionek (drut zaginamy w koło, malujemy na kolorowo kluska i przyklejamy jako oczko).
2
Babcia-Mol Książkowy. Tu wybór jest banalny. Wiadomo, że babcia lubi czytać, więc można jej kupić książkę. No ale przecież książka to pospolity prezent i można się wysilić i stworzyć coś specjalnie dla niej.
Babci spodoba się opowiadanie napisane przez wnuka lub wnuczkę, np. pt. "Kiedy Babcia była mała", "Ciężkie życie Babci" lub coś w tym stylu. Fajny może się wydać tzw. własnoręczny kupon na przeczytanie książki przez wnuczęta (z kolorowej kartki wycinamy prostokąt o wymiarach 10x4cm, ozdabiamy karteczkę i piszemy "Specjalny bon dla babci na czytanie przez wnuczkę/wnuka").
Jaki prezent kupić dla dziadka?
Jak zrobić papierowe kwiaty?
Jak uszyć fartuszek? Prezent dla babci
Jak zapakować prezent?
Wskazówki
Wpisałam tylko kilkanaście moich pomysłów. Jeśli ktoś jednak szuka czegoś innego proszę pisać na zabkaa@amorki.pl lub na PW.
strona 1 z 2następna >
 4.4/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

letnianutka1996 - 2013-07-31
Kiedyś mój brat chciał dac babci laurke na Dzień Babci ale nie umiał pisać, więc poszedł do starszej siostry żeby ona to zrobiła. Tak się złożyło, że babcia akurat była na ogrodzie i hakała. Brat poszedł do niej z wypisaną laurką, babcia otwiera a tam zamiast "żyj nam babciu żyj 100 lat" było "Ryj nam babciu, ryj 100 lat". Babcia się uśmiała i do dzisiaj przy rodzinnych spotkaniach o tym wspomina.
martakali2889 - 2013-01-18
Niestety ja już nie mam komu podarować prezentu ale pamiętam jak sama laurki robiłam dla Dzidka który trzymał je w swojej szufladzie.
Dzień Babci to święto, o którym nie można zapomnieć. Babcie są tak kochane i odgrywają tak ważną rolę w naszym życiu,...
Jak zrobić laurkę na Dzień Babci?
Dzień Babci to święto, o którym nie można zapomnieć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub