Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Cholesterol > Co jeść przy wysokim cholesterolu?
Co jeść przy wysokim cholesterolu?

Co jeść przy wysokim cholesterolu?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Poniżej znajdziesz kilka potraw, które dobrze wpływają na zdrowie twojego serca. Spróbuj ich koniecznie i nie przejmuj się więcej wysokim poziomem cholesterolu we krwi.
1

Owsianka.

Na dobry początek dnia zjedz miskę ciepłej owsianki, bogatej w kwasy omega 3, kwas foliowy i potas. To bogate w błonnik pożywienie pomoże obniżyć poziom LDL – złego cholesterolu i zachować drożne tętnice. Zdecyduj się na grube odmiany owsianki, które zawierają więcej błonnika. Jeśli dodasz do miski z owsianką banana, zyskasz kolejne 4 g błonnika.

2

Łosoś.

Łosoś jest bardzo bogaty w kwasy omega 3, może skutecznie obniżyć ciśnienie krwi i zapobiega powstawaniu zakrzepów. Spożywaj go co najmniej dwa razy w tygodniu, a ryzyko zgonu na skutek zawału serca zmniejszy się trzykrotnie. Łosoś zawiera astaksantynę (karotenoid), która jest bardzo silnym przeciwutleniaczem. Pamiętaj, aby sięgać po dziko żyjącego łososia, zamiast ryby hodowanej w gospodarstwie, która może być faszerowana środkami owadobójczymi, pestycydami i może zawierać metale ciężkie.

Nie jesteś fanem łososia? Sięgnij po inne tłuste ryby, takie jak makrela, tuńczyk, śledź czy sardynki, które również dobrze wpływają na nasze serce.

Domowe sposoby na oparzenia
Jak leczyć ganglion?
Jak leczyć wodę w kolanie?
Jak odetkać ucho zatkane woskowiną?
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Bea_ - 2012-07-09
Aktywność fizyczna, odpowiednia dieta ( pieczywo razowe, owoce, warzywa, zielona herbata,ryby itp ) pomogły mi w obniżeniu cholesterolu, dodatkowo zastosowałam preparat BetaLip i mój cholesterol się unormował.
Zbyt wysoki poziom cholesterolu to problem wielu ludzi. Można powiedzieć, że problemy z cholesterolem stają się chorobą...
Jak obniżyć poziom cholesterolu?
Zbyt wysoki poziom cholesterolu to problem wielu ludzi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub