Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak usunąć konto na Facebooku?
Jak usunąć konto na Facebooku?

Jak usunąć konto na Facebooku?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (203 ocen)
Oceń 
Facebook nie robi żadnych problemów, jeśli chodzi o tymczasowe usuwanie konta lub ukrywanie pewnych informacji. Jednak opcja permanentnego usuwania konta nie jest już taka łatwa do przeprowadzenia, ze względu na utratę zawartych na koncie wszystkich informacji. Trzeba kliknąć w parę miejsc, żeby ją znaleźć. Ten artykuł wyjawia całą prawdę o usuwaniu kont z Facebooka na zawsze.
1
Wiele stron pozwala Ci się na nich zalogować przez Facebooka. Jeśli masz konto na którejś z takich stron i nie chcesz z niego zrezygnować wyloguj się i zaloguj ponownie metodą inną niż przez Facebook. Upewnij się, że po usunięciu konta na Facebooku będziesz mógł zalogować się na daną stronę/strony.
2
Usuń wszystkie konta podlinkowane do Facebooka. Dzięki temu nie będziesz przypadkowo na nie klikał.
3

METODA USUWANIA KONTA Z FACEBOOKA PIERWSZA - KRÓTKA

Zaloguj się na swoje Facebookowe konto i wejdź na linka http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Pojawi się komunikat następującej treści: "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta, ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

4
Kliknij 'Wyślij' i podążaj dalej za instrukcjami, które będą sukcesywnie pokazywać się na ekranie. Będziesz poproszony, żeby wpisać hasło i przepisać tekst, który pojawi się na obrazku. Dzięki temu nikt niepożądany nie będzie mógł skasować Twojego konta, jak również Ty nie będziesz mógł skasować konta innego użytkownika.
Jak zmienić hasło na Facebooku?
Jak zmienić  nazwisko na Facebooku?
Jak założyć konto na Naszej-Klasie?
Jak zablokować znajomego na Facebooku?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (203 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

berni - 2014-08-05
Uffff mam wiecej czasu dla siebie :)))
GosiaKędzierska - 2014-02-24
jaka usunąć Tipy.pl
foreveralone - 2013-10-21
Czuje sie o wiele lepiej
David556432 - 2013-06-10
Nienawidzę Faceboka ale nie wiem jak z niego wydobyć się. Wiem, że tajne służby amerykańskie (USA) wszystko to kontrolują, nie sądzę jednak, żebym był dla nich interesujący. JESTEM POLAKIEM. Nie zamierzam nigdy pojechać do USA, bo ten kraj budzi we mnie najwyższe obrzydzenie. Nie jestem też pedofilem, a wiem, że w USA mają na tm punkcie bzika. Jestem natomiast RASISTĄ. Nie lubię czarnych, Arabów, muzułmanów itp. itd.
dominiczka242 - 2013-04-19
jak usunąć facebooka
es - 2013-03-04
nie, nikt nie bedzie probowal nawiazywac kontaktu, poniewaz nie bedziesz widnial u znajomych jako ich znajomy, nie bedzie cie na liscie.
moga ewentyalnie wpisac cie w wyszukiwarke i pojawisz im sie jako ty, ale bez zdjecia, danych, znajomych.
jedynie twoje imie i nazwisko bedzie widocznie.
gdzie rowniez i to zniknie po tych 24 dniach.
pozdrawiam.
Shego95 - 2012-10-02
Hej :) świetny opis. Interesuje mnie co się dzieje z kontem w trakcie tych 14 dni. Czy znajomi widzą, iż konto jest nieaktywne, usunięte, czy normalnie mogą jeszcze próbować nawiązać z naszym profilem kontakt?
Z góry dzięki :)
Portale społecznościowe stanowią nieodłączny element życia każdego z nas. Natomiast to Facebook zyskał największą...
Jak zmienić status związku na Facebooku?
Portale społecznościowe stanowią nieodłączny element...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub