Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Odżywianie Dziecka > Co powinno jeść roczne dziecko?
Co powinno jeść roczne dziecko?

Co powinno jeść roczne dziecko?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (15 ocen)
Oceń 
Dzieci mające 12 miesięcy są już gotowe by żywić się podobnie jak dorośli, lecz na warunkach różnorodności. Odkąd znamy już upodobania żywieniowe naszego dziecka, należy podawać 12 miesięcznemu dziecku potrawy o różnym smaku i kształcie, wyglądzie. Dodatkowo mile widziane są potrawy, które mogą zapewnić twojemu dziecku swego rodzaju niezależność i rozwijają zachowanie typu "zrób mi właśnie to".
1

Śniadanie

Plasterki banana pokrojone na ćwiartki, kromka chleba z masłem orzechowym, mleko. Mleko dostarcza dziecku niezbędne składników odżywczych takich jak witaminy i białka. Dzieciom młodszym niż 12 miesięcznym nie należy podawać masła orzechowego, ze względu na możliwość wystąpienia reakcji alergicznych. Jeśli twoje dziecko jest starsze alergie nie stanowią problemu, a masło orzechowe jest doskonałym źródłem białka. Masło orzechowe można podawać na grzance z chleba wiejskiego, która dostarczy naszemu dziecku błonnika.

2

Obiad

1/3 porcji gotowanego udka kurczaka, gotowane ziemniaki do tego ryż brązowy. Można podać z 100% naturalnym sokiem z owoców. Kurczaka podajemy dziecku w postaci małych kawałków. Danie to stanowi potrzebne źródło białka.

3

Przekąska

Naturalny jogurt, który jest idealnym źródłem witaminy D i wapnia. Możesz podać dziecku jogurt sam lub dodać świeże owoce np. maliny.

Jak przechowywać mleko odciągnięte z piersi?
Jak przyzwyczaić dziecko do butelki?
Jak zrobić sałatkę
Jak zrobić mleko truskawkowe?
 5/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Istnieje mnóstwo badań, których wyniki potwierdzają jak bardzo niezdrowe są cukry, tłuszcze, żywność przetworzona i...
9 sposobów na zdrowszą dietę dziecka
Istnieje mnóstwo badań, których wyniki potwierdzają...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub