Tutaj jesteś: Komputery > Sprzęt Komputerowy > Laptopy > Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?
Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?

Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (24 ocen)
Oceń 
"Print Screen" to polecenie jest bardzo użyteczną funkcją komputera, jeśli wiesz jak go używać. Dzięki zrzutowi ekranu mamy możliwość skopiowania obrazu wyświetlanego na monitorze najczęściej do pliku graficznego. Zrzut ten zostaje zapisany w schowku, używany jest np. w celu demonstracji oprogramowania.
1
Znajdź na klawiaturze "Print Screen". Klawisz ten może być oznaczony skrótem np. "PrtSc". Zwykle występuje on w górnym rzędzie klawiszy.
2
Skopiuj zawartość przeglądanego ekranu do schowka poprzez naciśnięcie przycisku "Print Screen". Jeśli klawisz "Print Screen" lub "PrtSc" polecenia znajduje się na klawiaturze numerycznej w tym samym miejscu co klawisz "Insert" to naciśnij klawisz "Funkcja" lub "Fn" i "Print Screen" w tym samym czasie.
3
Teraz należy skopiować nasz zrzut ekranu ze schowka do innego programu np. WordPad powalającego na edycje tekstu i obrazu. Taki obraz ekranu możesz teraz wydrukować.
Jak sformatować dysk?
Jak wyczyścić ekran LCD?
Jak podłączyć telefon do komputera przez Bluetooth?
Jak wyzerować dysk twardy?
Wskazówki
  • Jeśli klawisz "Print Screen" nie działa mimo użycia go z klawiszem funkcyjnym, użyj klawisza "Ctrl" zamiast funkcyjnego.
  • Naciśnięcie klawiszy "Ctrl" i litery "V " w tym samym czasie jest skrótem wklejania wcześniej skopiowanych plików.
  • Te instrukcje dotyczą systemu operacyjnego Windows.
 4.4/5 (24 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Natalia - 2014-10-15
Działa :)
krystyna - 2014-07-21
SORRY ALE NIC NIE DZIAŁA WEDŁUG TEJ INSTRUKCJI.NADAL NIE WIEM JAK TO ZROBIĆ,CHOĆ PONOĆ ZNAM SIĘ NA KOMPACH ALE TEGO NIE UMIEM .
Laptop to przedmiot codziennego użytku, wykorzystywany w domu i w pracy. Zastanawiasz się nad kupnem laptopa, ale nie...
Jak wybrać laptopa?
Laptop to przedmiot codziennego użytku, wykorzystywany w domu i w pracy. Zastanawiasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub