Tutaj jesteś: Komputery > Sprzęt Komputerowy > Laptopy > Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?
Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?

Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (22 ocen)
Oceń 
"Print Screen" to polecenie jest bardzo użyteczną funkcją komputera, jeśli wiesz jak go używać. Dzięki zrzutowi ekranu mamy możliwość skopiowania obrazu wyświetlanego na monitorze najczęściej do pliku graficznego. Zrzut ten zostaje zapisany w schowku, używany jest np. w celu demonstracji oprogramowania.
1
Znajdź na klawiaturze "Print Screen". Klawisz ten może być oznaczony skrótem np. "PrtSc". Zwykle występuje on w górnym rzędzie klawiszy.
2
Skopiuj zawartość przeglądanego ekranu do schowka poprzez naciśnięcie przycisku "Print Screen". Jeśli klawisz "Print Screen" lub "PrtSc" polecenia znajduje się na klawiaturze numerycznej w tym samym miejscu co klawisz "Insert" to naciśnij klawisz "Funkcja" lub "Fn" i "Print Screen" w tym samym czasie.
3
Teraz należy skopiować nasz zrzut ekranu ze schowka do innego programu np. WordPad powalającego na edycje tekstu i obrazu. Taki obraz ekranu możesz teraz wydrukować.
Jak wyłączyć touchpad w laptopie?
Jak podłączyć telefon do komputera przez Bluetooth?
Jak zresetować BIOS?
Jak wyczyścić ekran LCD?
Wskazówki
  • Jeśli klawisz "Print Screen" nie działa mimo użycia go z klawiszem funkcyjnym, użyj klawisza "Ctrl" zamiast funkcyjnego.
  • Naciśnięcie klawiszy "Ctrl" i litery "V " w tym samym czasie jest skrótem wklejania wcześniej skopiowanych plików.
  • Te instrukcje dotyczą systemu operacyjnego Windows.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić zrzut ekranu?
 4.5/5 (22 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

krystyna - 2014-07-21
SORRY ALE NIC NIE DZIAŁA WEDŁUG TEJ INSTRUKCJI.NADAL NIE WIEM JAK TO ZROBIĆ,CHOĆ PONOĆ ZNAM SIĘ NA KOMPACH ALE TEGO NIE UMIEM .
Czy kiedykolwiek zauważyłeś, żeby Twój laptop się przegrzewał przy dłuższym użytkowaniu? Otóż, jeśli się to dzieje dość...
Jak schłodzić laptopa?
Czy kiedykolwiek zauważyłeś, żeby Twój laptop się przegrzewał przy dłuższym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub