Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Urodziny > Kartki Urodzinowe > Jak zrobić szybko zaproszenia na urodziny?
Jak zrobić szybko zaproszenia na urodziny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (26 ocen)
Oceń 
Jeśli planujesz przyjęcie urodzinowe, można podjąć kilka kroków, aby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Jeśli posiadasz program Microsoft Word i kolorową drukarkę, możesz zrobić szybko ciekawe zaproszenia, które zadowolą twoich gości. Zaproszenia będą bardziej efektywne jeśli kupisz papier kolorowy.
1
Otwórz program Microsoft Word i przejdź do "Wstaw" i kliknij "Clipart" w "Ilustracje". Szukaj "urodziny" i znajdź grafikę, a następnie kliknij przycisk "Wstaw".
2
Wybierz świąteczne czcionki w odpowiednim kolorze i wystarczająco duże litery, aby łatwo można je odczytać. Wpisz nagłówek taki jak "Jesteś zaproszony na przyjęcie urodzinowe".
3
Przejdź do zakładki "Korespondencja" i wybierz "Etykiety" następnie kliknij przycisk "Opcje". W "Numer produktu" wybierz "3263 Postcard". Kliknij przycisk "OK", aby zastosować, a następnie kliknąć przycisk "Nowy dokument". Strona z czterema identycznymi zaproszeniami urodzinowymi zostanie automatycznie otwarta.
4
Zapisz zaproszenia i wydrukuj je na kolorowym papierze.
Jak zrobić kule kwiatowe z bibuły?
Jak zrobić kartkę urodzinową?
Jak zrobić prezent na urodziny - książeczka harmonijka?
Jak poderwać kobietę lwa?
Wskazówki
  • Jeśli kolory clipartu są zbyt jasne lub zbyt ciemne do tekstu i są mało czytelne, kliknij prawym przyciskiem myszy na clipart, kliknij na "Formatuj obraz" i przejdź do menu "Obraz". Wybierz "Rozmycie" w "kolor".
 3.5/5 (26 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

ulala - 2013-05-13
Nie przydatne jak ktoś nie ma komputera to nie zrobi bo patrzeć na to str. moge u koleżanki\gi
x hhd - 2012-01-24
aaaa nawet nawet
Kartka dla mamy powinna być szczególna, nie ważne jaka okazja jej towarzyszy. Proponowane tutaj kartki są naprawdę...
Jak zrobić kartkę dla mamy na urodziny?
Kartka dla mamy powinna być szczególna, nie ważne jaka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub