Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Urodziny > Kartki Urodzinowe > Jak zrobić szybko zaproszenia na urodziny?
Jak zrobić szybko zaproszenia na urodziny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (26 ocen)
Oceń 
Jeśli planujesz przyjęcie urodzinowe, można podjąć kilka kroków, aby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Jeśli posiadasz program Microsoft Word i kolorową drukarkę, możesz zrobić szybko ciekawe zaproszenia, które zadowolą twoich gości. Zaproszenia będą bardziej efektywne jeśli kupisz papier kolorowy.
1
Otwórz program Microsoft Word i przejdź do "Wstaw" i kliknij "Clipart" w "Ilustracje". Szukaj "urodziny" i znajdź grafikę, a następnie kliknij przycisk "Wstaw".
2
Wybierz świąteczne czcionki w odpowiednim kolorze i wystarczająco duże litery, aby łatwo można je odczytać. Wpisz nagłówek taki jak "Jesteś zaproszony na przyjęcie urodzinowe".
3
Przejdź do zakładki "Korespondencja" i wybierz "Etykiety" następnie kliknij przycisk "Opcje". W "Numer produktu" wybierz "3263 Postcard". Kliknij przycisk "OK", aby zastosować, a następnie kliknąć przycisk "Nowy dokument". Strona z czterema identycznymi zaproszeniami urodzinowymi zostanie automatycznie otwarta.
4
Zapisz zaproszenia i wydrukuj je na kolorowym papierze.
Gry dla dzieci od 7 lat
Jak zorganizować urodziny dziecka w stylu Harrego Pottera?
Jak zrobić kartkę urodzinową z wyskakującym tortem?
Jak zrobić kartkę dla mamy na urodziny?
Wskazówki
  • Jeśli kolory clipartu są zbyt jasne lub zbyt ciemne do tekstu i są mało czytelne, kliknij prawym przyciskiem myszy na clipart, kliknij na "Formatuj obraz" i przejdź do menu "Obraz". Wybierz "Rozmycie" w "kolor".
 3.5/5 (26 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

ulala - 2013-05-13
Nie przydatne jak ktoś nie ma komputera to nie zrobi bo patrzeć na to str. moge u koleżanki\gi
x hhd - 2012-01-24
aaaa nawet nawet
Jeśli zbliżają się urodziny Twojej mamy możesz zrobić samodzielnie prostą kartkę z tej okazji. Będzie to kiedyś...
Jak zrobić kartkę urodzinową dla mamy?
Jeśli zbliżają się urodziny Twojej mamy możesz zrobić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub