Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zrobić striptiz?
Jak zrobić striptiz?

Jak zrobić striptiz?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (12 ocen)
Oceń 
Zrobienie striptizu przed swoim partnerem może być wspaniałym sposobem na dodanie nieco pikanterii swojemu życiu erotycznemu. Nie musisz być utalentowaną tancerką ani instalować w swoim domu rurki do tańca. Jedyne czego potrzebujesz to trochę odwagi i szaleństwa. Pokazanie swojego seksapilu może być wielkim przełomem nie tylko dla Ciebie, ale również dla Twojej "widowni". Poniżej znajdziesz kilka prostych kroków, które pomogą Ci zaplanować taniec erotyczny.
1

Przemyśl to

Wiele z nas ma pewne wyobrażenia na temat ciała. Pewnie już mówisz "nie nadaję się do tego - jestem za gruba", "za koścista", "poruszam się jak słoń". Źle! Uświadom sobie, że jesteś sexy i Twój chłopak Cię za taką właśnie uważa. Porzuć swoje zahamowania i pokochaj swoje ciało. Wyobraź sobie siebie tańczącą i pokazującą swoje ciało w rytm muzyki oraz o tym, jak to rozpali Twojego faceta!

2

Wybierz muzykę

Jaką muzykę najbardziej lubisz? Co Cię rusza? Jaką muzykę lubi Twój partner? Jaka muzyka wpływa na Twój erotyczny nastrój? Te pytania pozwolą Ci wybrać odpowiednią muzykę do striptizu. Striptiz możesz zacząć od dynamicznego i szybkiego utworu a następnie przejść do czegoś spokojniejszego i bardziej romantycznego. Dobrym wyborem może być piosenka, która wiąże się z jakimiś wspomnieniami.

3

Wybierz strój

Zacznij się ubierać począwszy od spodniej warstwy. Ta warstwa będzie ubiorem "końcowym" twojego występu. Co podoba się Twojemu partnerowi? Czarne koronki? Pończochy i podwiązki? Właśnie ta część garderoby będzie ostatnim "odsłonięciem".

Następnie pomyśl nad wierzchnimi warstwami ubrania. Może to być coś w czym czujesz się wygodnie lub jakiś kostium np. seksownej sekretarki czy niegrzecznej pielęgniarki. Taki strój powinien mieć również coś, co można wykorzystać jako pasek do przyciągnięcia do siebie partnera - może to być krawat czy stetoskop.

Staraj się wybrać takie ubranie i bieliznę, którą będzie można łatwo z siebie ściągnąć. Unikaj zatem rzeczy z wieloma guzikami czy haczykami.

Możesz również dodać do swojego stroju kilka akcesoriów; długi naszyjnik, długie rękawiczki, boa z piór czy kapelusz przyczynią się do lepszego efektu twojego występu.

Jeśli chodzi o buty to powinnaś być dość ostrożna z ich wyborem. Upewnij się wcześniej, że w wybranych butach będziesz mogła tańczyć. Pomimo, że 10 cm szpilki wyglądają niezwykle sexy to z pewnością twój występ taki nie będzie, jeśli wywiniesz w nich orła na podłodze.

strona 1 z 2następna >
 4.6/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Duży penis jest marzeniem prawie każdego mężczyzny. Często jednak wydaje się nam, że nasz członek jest mały a...
Jak powiększyć członka?
Duży penis jest marzeniem prawie każdego mężczyzny. Często jednak wydaje się nam...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub