Tutaj jesteś: Internet > E-Biznes > Marketing internetowy > Jak założyć stronę na Facebooku?
Jak założyć stronę na Facebooku?

Jak założyć stronę na Facebooku?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Zakładanie nowej strony na Facebooku może się na początku wydać nieco skomplikowane, zwłaszcza jeśli jeszcze tego nigdy nie robiliśmy. Nie jest to jednak trudne, pod warunkiem, że znajdzie się odpowiednie odnośniki czy linki do założenia strony. Poniżej przedstawiam prostą instrukcję zakładania stron na Facebooku.
1

Bardzo ważne!

Najpierw załóż konto na Facebooku - to musi być Twój profil osobisty (np. "Jan Kowalski"). Najlepiej nie zlecaj założenia strony na Facebooku dla Twojej firmy swojemu pracownikowi - nawet najbardziej zaufanemu. Po założeniu strony możesz mianować swojego pracownika administratorem (a w przyszłości w razie wypadku go "odwołać" i zlecić administrowanie stroną komuś innemu). Jeśli zlecisz założenie strony swojemu pracownikowi to będzie on już zawsze mieć dostęp do administracji stroną (w razie wypadku może ci w przyszłości zrobić psikusa). Nie zakładaj również sztucznego konta, ponieważ w niektórych (nielicznych) przypadkach takie konto może zostać usunięte, a z nim strona twojej firmy.

Warto również wiedzieć, że jedna osoba może administrować wieloma stronami. Zatem Ty, ze swojego profilu możesz założyć dowolną ilość stron.

Osoby, które "polubią" Twoją stronę, nie dowiedzą się, że jesteś administratorem tej strony ani też nie uzyskają dostępu do Twojego konta osobistego.

MUSISZ WIEDZIEĆ: Strony na Facebooku są zarządzane przez administratorów, którzy mają profile osobiste na Facebooku. Strony nie są odrębnymi kontami na Facebooku i nie wymagają odrębnych danych logowania. Są one po prostu odrębnymi elementami w serwisie, takimi jak Grupy i Wydarzenia.

Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak ukryć profil na Facebooku?
Jak zmienić hasło na Facebooku?
Co mówi o tobie zdjęcie na Facebooku?
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli prowadzisz na Facebooku stronę firmową to z pewnością się zastanawiasz jak pisać lepsze posty, które zostaną...
Jak pisać lepsze posty na Facebooku?
Jeśli prowadzisz na Facebooku stronę firmową to z pewnością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub