Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na ciało > Jak naturalnie powiększyć piersi?

Jak naturalnie powiększyć piersi?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (31 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
W dzisiejszych czasach coraz więcej kobiet jest świadomych zagrożeń płynących z operacyjnego powiększania biustu oraz wstrzykiwania w piersi obcych substancji. Z tego powodu coraz częściej decydujemy się eksperymentować z medycyną naturalną oraz szukamy różnych ćwiczeń na większe piersi. Poniżej przedstawiam kilka ziół (które możliwe, że już znasz) oraz kilka innych metod na powiększenie piersi.
Przeczytaj teraz: Jak ujędrnić biust?
 3.7/5 (31 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

neni - 2014-03-26
Wniosek jest prosty: Jeśli chcesz mieć większe i piękniejsze piersi uprawiaj seks, jednak kontroluj ilość orgazmów. Badania wykazały, że kobiety, które uprawiają seks bez orgazmu mogą powiększyć objętość piersi nawet o 50%.
zenia37 - 2013-06-05
chcialam spytac czy taki olejek ktory zrobilabym sama z nasion kopru i oliwy mozna stosowac ,jesli podaje dziecku piers ale tylko do usypiania?
Dana - 2013-04-16

stosuję od krótkiego czasu zestaw szyszka chmielu 2x3, kozieradka 2x3, i czarnuszkę 1x3 . jak długo trzymać kurację?

żabka - 2013-02-18
Właśnie pracuję nad moimi walorami:):) muszę popróbować te sztuczki i zobaczymy czy będzie efekt:):)
skrzacik0007 - 2013-01-18
Ja tam najczęściej stosuje masaż u swojej dziewczyny :D
Karolinas - 2012-11-03
Aby pozwolić swojemu biustowi na odpowiedni wzrost trzeba koniecznie dobrać odpowiednią bieliznę, czyli biustonosz. Najlepiej zasięgnąć porady osoby pracującej w salonie z bielizną.
Iwona - 2012-10-16
Tabletki na powiększenie biustu te, które w składzie mają zioła też cuchną. Jestem akurat w trakcie takiej kuracji i po prostu trzeba zatkać nos :) Jednak jak coś fajnie działa, a nam zależy na efektach to warto się pomęczyć.
Patrycja - 2012-09-11
Drogie Panie... Kozieradka cuchnie :) Już lepiej mieć cycuszki małe, a pachnące niż wielkie i...no właśnie.
sexygrill - 2011-12-06
Dołączam się do prośby
kasia - 2011-05-31
ciekawy artykuł :-) proszę powiedzieć, jak przygotować ekstrakt z kozieradki?
Większość z nas wie, jak bardzo słońce może być szkodliwe dla naszej skóry. Najlepszą ochroną jest osłonić się...
Jak wybrać odpowiedni krem z filtrem?
Większość z nas wie, jak bardzo słońce może być...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub