Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na ciało > Jak naturalnie powiększyć piersi?
Jak naturalnie powiększyć piersi?

Jak naturalnie powiększyć piersi?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (31 ocen)
Oceń 
W dzisiejszych czasach coraz więcej kobiet jest świadomych zagrożeń płynących z operacyjnego powiększania biustu oraz wstrzykiwania w piersi obcych substancji. Z tego powodu coraz częściej decydujemy się eksperymentować z medycyną naturalną oraz szukamy różnych ćwiczeń na większe piersi. Poniżej przedstawiam kilka ziół (które możliwe, że już znasz) oraz kilka innych metod na powiększenie piersi.
1

Odżywianie

Są pewne produkty spożywcze, takie jak słodycze, biały cukier, kurczaki nafaszerowane hormonami, niektóre sztuczne dodatki do żywności, wyroby cukiernicze, po których mogą urosnąć piersi. Stają się one zwykle obwisłe i brak im jędrności. Poza tym wzrostowi piersi często towarzyszy dodatkowy tłuszczyk na brzuchu czy biodrach.

Z drugiej strony laktowegetarianizm (wegetarianizm połączony ze spożywaniem produktów mlecznych), z dużą ilością świeżych owoców i warzyw może przyczynić się do powiększenia piersi, a jednocześnie nie stanowi zagrożenia dla naszego zdrowia. Oprócz ogólnego odżywiania można polecić pewne produkty z półki zdrowej żywności, które mają wpływ na rozmiar piersi, a są to: czarne oliwki i oliwa z oliwek, soja, kiełki sojowe, koperek, kwiaty i nasiona, natka selera, orzechy, prażone orzeszki ziemne, ziarna słonecznika. Aby zobaczyć efekt, produkty te powinny być spożywane przez okres co najmniej 6 miesięcy.

2

Rośliny i zioła stymulujące hormony

Zioła mające wpływ na powiększenie piersi: nasiona kopru (Anethum graveolens), korzeń lukrecji (Glyciriza glabra), kwiaty bazylii (Ocimum basilicum), nasiona anyżu (Pimpinella anisum). Rośliny te powinny być rozgniecione na proszek, zmieszane w równych częściach i spożywane po jednej łyżeczce 3 razy dziennie przed posiłkami. Dobrze jest je przytrzymać pod językiem przez 15 minut po czym popić wodą.

Oprócz wyżej wymienionych bardzo dobre efekty dają kozieradka (Trigonella foenum-graecum L.) i czerwona koniczyna (Trifolium pratense L.). Ekstrakt z kozieradki zawiera w sobie duże ilości phyto estrogenów. Kozieradka pomaga w produkcji hormonów i ułatwia rozwój gruczołów sutkowych, w których jest estrogen chemiczny Trigonelline, znajdujący się właśnie w Kozieradce. Kozieradka potrafi powiększyć biust nawet o 3 rozmiary. Zarówno ekstrakt z kozieradki jak i z czerwonej koniczyny można zmieszać z balsamem do ciała i wcierać codziennie w biust.

Bardzo ważne! Kobiety cierpiące na łagodne nowotwory nie mogą spożywać lukrecji, zatem należy ją wyeliminować z powyższego zestawu ziół. Lukrecja zawiera substancje dające efekt estrogenny. W takim wypadku należy na tydzień przed miesiączką spożywać łyżeczkę sproszkowanej szałwii 3 razy dziennie.

Jak zrobić peeling cukrowy?
Jak wybrać odpowiedni krem z filtrem?
Jak zrobić masaż piersi?
Jak zrobić peeling kawowy?
Wskazówki
  • Wybierz bezpieczne dla zdrowia suplementy na powiększanie biustu. Podczas wybierania tabletek na powiększanie biustu, pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić ich skład na opakowaniu. Pomimo tego, że ziołowe tabletki są najlepsze, musisz się upewnić, że ich skład jest bezpieczny dla twojego zdrowia. Jak już zaczniesz zażywać tabletki, uważnie obserwuj swoje ciało. Każdy organizm jest inny i różnie reaguje na pewne składniki. Aby mieć pewność co do składu wybranego suplementu, skonsultuj się ze swoim lekarzem.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak korzystać z solarium?
 3.7/5 (31 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

neni - 2014-03-26
Wniosek jest prosty: Jeśli chcesz mieć większe i piękniejsze piersi uprawiaj seks, jednak kontroluj ilość orgazmów. Badania wykazały, że kobiety, które uprawiają seks bez orgazmu mogą powiększyć objętość piersi nawet o 50%.
zenia37 - 2013-06-05
chcialam spytac czy taki olejek ktory zrobilabym sama z nasion kopru i oliwy mozna stosowac ,jesli podaje dziecku piers ale tylko do usypiania?
Dana - 2013-04-16

stosuję od krótkiego czasu zestaw szyszka chmielu 2x3, kozieradka 2x3, i czarnuszkę 1x3 . jak długo trzymać kurację?

żabka - 2013-02-18
Właśnie pracuję nad moimi walorami:):) muszę popróbować te sztuczki i zobaczymy czy będzie efekt:):)
skrzacik0007 - 2013-01-18
Ja tam najczęściej stosuje masaż u swojej dziewczyny :D
Karolinas - 2012-11-03
Aby pozwolić swojemu biustowi na odpowiedni wzrost trzeba koniecznie dobrać odpowiednią bieliznę, czyli biustonosz. Najlepiej zasięgnąć porady osoby pracującej w salonie z bielizną.
Iwona - 2012-10-16
Tabletki na powiększenie biustu te, które w składzie mają zioła też cuchną. Jestem akurat w trakcie takiej kuracji i po prostu trzeba zatkać nos :) Jednak jak coś fajnie działa, a nam zależy na efektach to warto się pomęczyć.
Patrycja - 2012-09-11
Drogie Panie... Kozieradka cuchnie :) Już lepiej mieć cycuszki małe, a pachnące niż wielkie i...no właśnie.
sexygrill - 2011-12-06
Dołączam się do prośby
kasia - 2011-05-31
ciekawy artykuł :-) proszę powiedzieć, jak przygotować ekstrakt z kozieradki?
Chciałabyś mieć piękną opaleniznę, ale mimo długich godzin spędzonych na słońcu przypominasz
Jak się opalać na brązowo?
Chciałabyś mieć piękną opaleniznę, ale mimo długich godzin spędzonych na słońcu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub