Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Co jeść aby spalić tłuszcz?

Co jeść aby spalić tłuszcz?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (22 ocen)
Oceń 
 1 z 16 
Jeśli chcesz spalić więcej tłuszczu to więcej jedz. Brzmi niedorzecznie? Podczas "głodowania" spowalnia się nasz metabolizm. Wchodzimy na niższe obroty i spalamy mniej kalorii. Po lekkim posiłku zaczynamy go trawić a trawienie wymaga energii. Oczywiście nie należy jeść produktów tłustych i wysokokalorycznych, tylko takie, które mają mniej kalorii, niż nasz organizm potrzebuje na ich spalenie jak np. marchewka, arbuz czy jabłko. Oprócz produktów niskokalorycznych warto wiedzieć, że spalimy więcej tłuszczu jedząc produkty wysokobiałkowe lub te, które zawierają kwasy Omega-3. Produktów, które spalają tłuszcz jest wiele - część z nich znajdziesz poniżej.
 4.5/5 (22 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Nutellax3 - 2014-02-25
Wystarczy, że
jakiegoś dnia będę pić tylko wodę i wpierdzielać warzywka na parze to
już następnego dnia mam płaski brzuszek ^_^
Sylwia _81 - 2014-02-12
Odtłuszczone mleko ma w cholerę laktozy czyli cukru mlecznego. A to właśnie cukier odpowiada za gwałtowną odpowiedź insulinową a w rezultacie powstawanie tkanki tłuszczowej. Tłuste rzeczy nie drażnią trzustki. Poza tym jak z mleka 0 % czy 0,5% mamy pozyskać witaminy A, D skoro rozpuszczają się tylko w obecności tłuszczów? To głównie węglowodany odpowiedzialne są za nadwagę.
monia - 2014-01-24
Co za bzdury piszecie o tym mleku??? Picie całkowicie odtłuszczonego mleka w ogóle nie ma sensu ponieważ niczego to nie daje naszemu organizmowi. Oświece Was. Co jest dla człowieka w mleku najważniejsze??? WITAMINA D. A witamina D rozpuszcza się w tłuszczach, więc jeśli mleko jest całkowicie ODDŁUSZCZONE to co??? Tak, tak, witamina D się w ogóle nie przyswaja ...mleko musi mieć conajmniej 1,5 % tłuszczu.
klaudia0704 - 2013-12-30
Ja również spróbuję.
gruby - 2012-10-12
zawsze bede gruby bo nie stac mnie na takie rarytasy
wallbmth - 2011-02-09
zaskoczyło ;)
przyda się ;-) spróbuje ...
Jak spłaszczyć brzuch?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub