Tutaj jesteś: Finanse Osobiste > Zarządzanie Majątkiem > Zakupy i Oszczędność > Jak oszczędzać gaz?

Jak oszczędzać gaz?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (200 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Rachunki za gaz potrafią spędzić sen z powiek niejednemu z nas. Jak tu oszczędzać na wakacje, kiedy pieniądze niemalże rozpływają się w powietrzu? Nie każdy wie, że istnieją sposoby, które pomogą nam zmniejszyć zużycie gazu, a co za tym idzie wysokość rachunków. Nie ulega wątpliwości, że nie wszystkim przypadną do gustu moje metody, ale możecie być pewni, że przy odrobinie determinacji można zdziałać cuda. Poniżej znajdziecie proste wskazówki, które pomogą wam w rozwiązaniu tego problemu.
 4.9/5 (200 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

xyz - 2011-07-19
facet - 2011-02-01
Nie ma sensu stosowanie roznych temperatur na rozne pory dnia. Jak mieszkanie/dom jest DOBRZE ocieplone to nagrzane do 22 stopni nawet przy calkowitym odcieciu gazu przez 12 gdzin nie wychlodzi sie wiecej jak jeden, dwa stopnie chocby na dworze byl mroz -15. A jak przyjdzie czas temperatury cieplejszej to piec bedzie muial podniesc ja o np ten 1 czy dwa stopnie co zuzyje wiecej gazu niz podtrzymywanie juz istniejacej temperatury przez 12 godzin.
xyz - 2010-03-31
Dzięki Piotr. Powinieneś zostać doradcą.
Mordimer - 2009-11-29
Po co ten sarkazm, Piotrze???
Piotr - 2009-07-12
Do punktu czwartego dodałbym: W domu załóż czapkę na uszy tzw. uszatkę oraz rękawice narciarskie. Zawsze możesz je zdjąć przed myciem. A jeżeli sobie pozwolisz na jednorazowy wydatek i kupisz kożuch, to wówczas nosząc go zaoszczędzisz jeszcze więcej. A za oszczędności kup sobie ciepłe kalesony (najlepiej 2 pary)i w nocy wyłącz wszystkie źródła ciepła. Rano się rozgrzejesz uprawiając intensywną gimnastykę, co ci wyjdzie na zdrowie. Jeżeli dnia poprzedniego herbatę wlejesz do termosu, to nie będziesz musiał rano używać kuchenki gazowej. Kolejne oszczędność. Obiad zjedz w barze mlecznym i nie gotuj w domu. A kolacji najlepiej nie jedz (tak radzą dietetycy). W ten sposób w zasadzie możesz w ogóle wyłączyć gaz, bo po co ci on?
Jak zaoszczędzić na oświetleniu?
Oczywiście każdy z nas chciałby płacić mniejsze rachunki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub