Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Cardio > Jak spalić tłuszcz z ud?
Jak spalić tłuszcz z ud?

Jak spalić tłuszcz z ud?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (26 ocen)
Oceń 
Czy należysz do jednych z tych osób, które walczą z tłuszczem na udach? Tłuszcz na udach odkłada się dookoła ud oraz w okolicach pośladków. Zanim zaczniesz czytać dalej, musisz wiedzieć, że nie ma sposobu na to, aby spalić tłuszcz wyłącznie z ud. Aby schudnąć w udach, musisz stracić sporo tłuszczu w całym ciele - tylko w taki sposób odejmiesz sobie kilka centymetrów w udach. Jeśli chcesz schudnąć z ud, musisz oprócz ćwiczeń na nogi wykonywać również ćwiczenia odchudzające (kardio). Jeśli wydaje ci się, że po ćwiczeniach będziesz mieć jeszcze grubsze uda z powodu wzrostu masy mięśniowej, to nie denerwuj się - jeśli ćwiczenia będą wykonywane prawidłowo, to stracisz niechciany tłuszczyk i centymetry.
1

Po pierwsze, jeśli chcesz stracić tłuszcz na udach, musisz się upewnić, że wykonujesz ćwiczenia kardio. To oznacza, że twój trening kardio musi być wykonywany z odpowiednią intensywnością i trwać przez określony czas. Jest to bardzo ważne, ponieważ musimy nastawić nasz organizm na tryb spalania tłuszczu (a nie na przyrost masy mięśniowej). Zatem, jeśli chcesz spalić tłuszcz, musisz wykonywać ćwiczenia kardio 3-5 razy w tygodniu przez 30-45 minut. Wiem, że już o tym słyszałaś, jednak nie ma innego sposobu na spalenie tłuszczu.

2

Skoro już wiesz jak często i jak długo musisz wykonywać ćwiczenia kardio, nadszedł czas, by dowiedzieć się z jaką intensywnością je wykonywać. Aby spalić tłuszcz, musisz wykonywać ćwiczenia, podczas których twoje tętno będzie na poziomie 75-85% twojego maksymalnego tętna. Na tym poziomie intensywności twoje ciało będzie przemieniać zmagazynowany w organizmie tłuszcz na energię.

Nie chodź na siłownię tylko po to, aby pochodzić sobie po bieżni. Weź się w garść i podejmij wyzwanie! Musisz przeciążyć swój układu sercowo-naczyniowy, aby uzyskać od organizmu odpowiedź i wyniki w postaci utraty tkanki tłuszczowej.

Jak mieć większy biust? Ćwiczenia powiększające piersi.
Jak zwiększyć poziom testosteronu?
Jak nauczyć się stać na rękach?
Jak prawidłowo robić brzuszki?
Wskazówki
  • Wzbogać codzienną dietę o L-karnitynę, która ułatwi spalanie tłuszczu. Znajdziesz ją w wielu suplementach diety, na przykład tutaj.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak schudnąć z ud?
 3.9/5 (26 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

patra - 2014-03-26
do tego jeszcze zabieg lipoza inekcyjna i będzie idealnie;) mnie bardzo pomógł! robiłam w centrum Wellderm we Wrocławiu
tadaa - 2014-03-13
L-karnityna w płynie jest najlepsza, należy pić ja kilka godzin przed treningiem. Picie bez wysiłku fizycznego nic nie da! L-karnityna robija nasz tłuszcz dzieki czemu mozemy go szybciej spalić podczas wysiłku. Jeśli chcecie starcić kilka cm z uda polecam masaże, np. banka chińaska można ja kupić w dowolnej aptece. Redukuje celulit i ujędrnia skórę. Kremy nic nie pomoga ponieważ nie mają możliwości wchłonić się tak głęboko. Wniosek: Od siedzenia figura się nie zrobi. Do dzieła!
Nieusatysfakcjonowana - 2013-07-25
niezbyt pomocne...
Nutella1107 - 2013-06-01
Nie jestem przekonana czy spalają tłuszcz czy bardziej rozwijają mięśnie.
gogo - 2013-05-28
skrzacik0007, a mięśnie co robią? palą tłuszcz. im więcej ich masz, tym łatwiej go palić.
skrzacik0007 - 2013-01-24
Nie jestem przekonany co do tych ćwiczeń że spalają tłuszcz z ud, bardziej rozwijają mięśnie
Karolinas - 2012-10-23
Aby pomóc sobie w spalaniu tłuszczu z okreslonej partii ciała - w tym przypadku z ud- możemy zaopatrzyć się w balsam z wartościami odżywczymi , z koenzymem q10 i l-karnityną. Dodatkowo pozostawia on przyjemne uczucie chłodu. Cena to od około 15 zł wzwyż :)
Moda na spodnie rurki od kilku lat króluje na rynku modowym. Chyba każda kobieta marzy o tym, żeby móc założyć...
Jak wyszczuplić uda i pośladki?
Moda na spodnie rurki od kilku lat króluje na rynku modowym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub