Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Freeware i Shareware > Jak zrobić zdjęcie z pulpitu komputera?
Jak zrobić zdjęcie z pulpitu komputera?

Jak zrobić zdjęcie z pulpitu komputera?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Wielu z nas zastanawiało się czy i w jaki sposób można zrobić zdjęcie z tego co aktualnie dzieje się na naszym pulpicie. Odpowiedź brzmi: „Można!”. Jest to bardzo przydatna opcja. Nowsze systemy operacyjne typu Windows Vista czy Windows 7 mają tą funkcję już wgraną. Jednak co gdy mamy starszego Windowsa, np. Xp? Też jest na to rada. W tym artykule znajdziesz sposób na zrobienie zdjęć z pulpitu.
komputer, dostęp do internetu
1
Jeśli masz system operacyjny Windows Vista lub Windows 7 wystarczy rozwinąć pasek Start (w lewym dolnym rogu). Następnie najedź kursorem na folder Akcesoria i kliknij na ikonkę Narzędzie Wycinanie. W ten sposób uruchomiliśmy program.
2
Następnie klikając na ikonkę Nowy będziemy mogli zrobić zdjęcie (inaczej zrzut bądź wycinek) z ekranu. Mamy do wyboru kilka możliwości. Możemy zrobić zrzut z całego pulpitu, dowolny zrzut lub po prostu wyciąć interesujący nas fragment. Po zrobieniu zdjęcia pamiętajmy o jego zapisaniu.
3
Jeśli posiadamy starszą wersję Windowsa należy ściągnąć bezpłatny program FastStone Capture 5.3 ze strony: http://www.dobreprogramy.pl/FastStone-Capture,Program,Windows,11960.html. Jeśli ściągniemy wersję nowszą będziemy musieli płacić za użytkowanie tego programu. Ta wersje jest bezpłatna.
4
Po pobraniu aplikacji zainstalujmy ją zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami. Następnie należy uruchomić program. Zasada działania aplikacji jest prawie identyczna jak narzędzie z Windowsa 7 bądź Vista. Mamy do wyboru kilka opcji robienia zrzutów. Po zrobieniu zdjęcia pamiętajmy, żeby je zapisać.
Jak przekonwertować plik pdf na doc?
Jak zrobić zdjęcie pulpitu?
Jak rozpakować plik RAR?
Jak zainstalować Skype?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

trycykl - 2011-02-27
W Win XP Ctrl + PrtSc , wkleić ze schowka do programu graficznego, przyciąć wedle potrzeb i zapisać. Nie trzeba nic instalować.
"Gimp" - instrukacja obsługi dla początkujących
"Gimp" to darmowy program do obróbki zdjęć. Jest to...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub