Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Stylizacja fryzur > Jak pofalować proste włosy?
Jak pofalować proste włosy?

Jak pofalować proste włosy?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Jeśli masz naturalnie proste włosy i jakoś nigdy nie masz czasu lub chęci, aby je sobie pokręcić warto pomyśleć jednak, aby ten czas i chęci znaleźć. Pofalowanie włosów, które zawsze nosisz proste może całkowicie odmienić Twój wizerunek. Proste włosy można pofalować na kilka sposobów.
1
Umyj włosy używając szamponu, który zazwyczaj stosujesz. Pamiętaj o odżywce. Nie musisz zawracać sobie głowy poszukiwaniem szamponu, który ma sprawić, że Twoje włosy będą się łatwiej kręcić, ponieważ tak naprawdę nie sprawi on, że włosy się same automatycznie pokręcą. Po co więc dodatkowo wydawać?
2
Spryskaj włosy lub natrzyj je produktem uodparniającym na wysokie temperatury, na przykład suszarkę czy prostownicę.
3
Podsusz włosy. Powinny być w 85% suche. Schyl głowę w dół (włosy powinny luźno wisieć). Rozwichrz je palcami.
4
Zepnij włosy pozostawiając te z tyłu przy karku nie spięte.
5
Zacznij wyginać włosy biorąc je na okrągłą szczotkę. Powoli zwalniaj kolejne pasma i rób to samo. W ten sposób przejdź przez wszystkie włosy na głowie.
6
Ponownie odseparuj od siebie pasma jak w kroku czwartym.
7
Rozgrzej lokówkę. Zacznij kręcić włosy nawijając na lokówkę pojedyncze pasma. Trzymaj je nawinięte przez około 15-20 sekund. Od wielkości lokówki będzie zależało jak bardzo pokręcone będą włosy.
8
Kręć włosy do momentu, aż uzyskasz taki efekt jaki chcesz. Lekko przeczesz włosy palcami, aby nie były one zbyt grzecznie ułożone.
9
Spryskaj włosy lakierem, aby utrwalił efekt.
Jak zrobić trwałe loki?
Jak zrobić delikatne fale?
Jak zrobić warkocz koszyczek?
Jak dbać o włosy kręcone?
Wskazówki
  • Przed kręceniem włosów możesz nałożyć na nie piankę.
  • Jeśli chcesz pokręcić włosy na wielkie wyjście, a nigdy wcześniej tego nie robiłaś zrób próbę dzień lub dwa wcześniej.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić loki?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Stylizacja kręconych włosów nie jest wcale skomplikowana ani trudna do zrobienia. Ten znakomity wygląd pasuje zarówno...
Jak zrobić loki za pomocą wałków na gorąco?
Stylizacja kręconych włosów nie jest wcale skomplikowana...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub