Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie łazienki > Jak szybko posprzątać dom?
Jak szybko posprzątać dom?

Jak szybko posprzątać dom?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (24 ocen)
Oceń 
Chyba każdy marzy o poznaniu tajemnicy szybkiego posprzątania mieszkania czy domu. Zazwyczaj porządki zajmują nam cały dzień. Przeczytaj jak szybko i efektywnie można sprzątać poszczególne pomieszczenia w domu, a zaoszczędzić na czasie, który możesz poświęcić swoim ulubionym zajęciom lub rodzinie.
1
korytarz

KORYTARZ

Wynieś wszystko co nie powinno się w nim znajdować. Korytarze i ganki czasami lubimy sobie zamienić w małe składziki i w ciągu tygodnia. Każdy zawsze coś w nim zostawi. Wynieś to wszystko.

2
Pamiętaj, żeby za każdym razem po wejściu do domu zostawiać klucze w jednym miejscu tak, aby nie musieć ich później szukać po całym mieszkaniu. Wyrób w sobie taki nawyk.
3
Sezonowe rzeczy przechowuj w piwnicy lub wszelakiego rodzaju schowkach. Buty, płaszcze, gadżety, sprzęty. Nie powinny się plątać nieużywane. A jeśli się je schowa to się lepiej zachowają i nie zniszczą.
4
salon

SALON/POKÓJ DZIENNY

Zawsze kładź gazety w jedno miejsce. Składaj je na specjalnym gazetniku. Gdy się zapełni zostaw 2-3 najnowsze, a reszty się pozbądź. Najlepiej na makulaturę.

5
Uporządkuj też biblioteczkę z książkami i płytami. Ułóż je ładnie i równo. Na pewno masz je w lekkim nieładzie. Najlepiej jeśli ułożysz książki i płyty alfabetycznie. Wtedy nie będziesz mieć problemów z ich zlokalizowaniem.
Jak wykorzystać naturalne produkty do sprzątania domu?
Jak czyścić stal nierdzewną?
Jak posprzątać łazienkę w 15 minut?
Jakie produkty powinny być zawsze w kuchni?
strona 1 z 3następna >
 3.2/5 (24 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Izabela - 2014-07-14
Punkt nr 16 - głupota, właśnie, że każdy powinien mieć swoje kosmetyki dopasowane do swojego rodzaju skóry, włosów, zębów itp. No nie gadajcie, że jak jedna osoba chce używać pasty wybielającej to musi z niej korzystać również ktoś kto ma słabe zęby i przez co będą one jeszcze słabsze i będą się kruszyć, a odżywka do włosów? jak jeden ma suche włosy, drugi przetłuszczające się to... jak dogodzić, żeby nikomu nie zaszkodzić??
kosmetyk to taka rzecz którą każdy powinien dopasować do swoich potrzeb, a zawsze to można zamontować dodatkowe półeczki przy większej ilości domowników. Porządki porządkami, ale dbanie o siebie to co innego. Co z tego, że ktoś będzie miał w łazience mało kosmetyków skoro będzie wyglądał jak niezadbany łach?
Edi - 2012-04-06
To nie pomaga.
Szybkie sprzątanie nie polega na zamontowaniu jakiś haczykó czy też postawienia szafki nocnej !!!
Estetyczny i zadbany dom jest wizytówką każdej eleganckiej kobiety. Warto dbać o miejsce, w którym na co dzień Ty i...
Jak utrzymać porządek w domu?
Estetyczny i zadbany dom jest wizytówką każdej eleganckiej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub