Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Jak poradzić sobie z opuchniętymi oczami?
Jak poradzić sobie z opuchniętymi oczami?

, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (112 ocen)
Oceń 
Jak często zdarza nam się spojrzeć w lustro i aż odskoczyć na widok worów pod oczami. Wystarczy naprawdę niewiele, żeby powstały: płacz, lekkie zaziębienie, nieprzespana noc lub przeciwnie zbyt długie spanie i opuchnięte oczy gotowe. Zwłaszcza wiosną są znakiem rozpoznawczym alergików, ale mogą być też rezultatem wstrzymania wody spowodowanym wypiciem zbyt dużej ilości alkoholu. Jak można sobie poradzić z tym nieestetycznym objawem?
1
Pij wodę!
Picie dużej ilości wody jest najlepszym lekarstwem na właściwie wszystkie bolączki związane z cerą. W tym przypadku picie wody powinno zaradzić na zatrzymywanie wody w organizmie, a o to nam przecież chodzi.
2
Śpij!
Nie za dużo i nie za mało. Najlepiej pod głowę podłożyć sobie sporą poduszkę, albo nawet dwie. Wysokie położenie głowy względem reszty ciała zapobiegnie gromadzeniu się płynów wokół oczu.
3
Kosmetyki
Jeśli już obudzimy się z workami, zastosujmy odpowiednie kosmetyki. Te z kofeiną zadziałają ściągająco i szybko zmniejszą opuchliznę. Dobrze sprawdzą się też kosmetyki łagodzące, z dodatkiem ogórka lub rumianku.
4
Zimno!
Zimno skutecznie łagodzi objawy. Można więc podążyć za radą babć i położyć na powiekach chłodne torebki herbaty (oczywiście wcześniej zaparzone) lub przyłożyć schłodzoną łyżeczkę. Najszybciej jednak będzie wcześniej zaopatrzyć się w maskę chłodzą i trzymać ja na wszelki wypadek w lodówce.
Jak malować oczy kredką?
Jak określić typ kolorystyczny swojej cery?
Jak malować małe oczy?
Jak zapobiec wypadaniu rzęs?
Wskazówki
  • W ciągu dnia często zakładaj okulary przeciwsłoneczne z filtrem, skutecznie ochronią delikatna skórę wokół oczu.
 2.2/5 (112 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

fene2206 - 2014-02-03
ja na noc pod oczy stosuje maść z arniki, ona jest na siniaki, latwo dostepna w każdej aptece, na cienie pod oczami jest super,wieczorem nakładam a rano nie mam zadnych cieni pod oczami
topielica - 2013-06-10
Najlepiej codziennie rano zrobic sobie masaż kostką lodu to naprawdę niezawodny sposób i bardzo korzystny -jesli taki masaż zrobimy na całą twarz efekty będą imponujące i natychmiastowe-oczywiście warto robic to codziennie.
Spuchnięte powieki mogą być przyczyną płaczu, alergii, zakażenia czy  podrażnienia oczu spowodowanego soczewkami...
Jak zmniejszyć opuchliznę oka?
Spuchnięte powieki mogą być przyczyną płaczu, alergii...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub