Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Opiekunki do Dzieci > Jak opiekować się chorym dzieckiem?
Jak opiekować się chorym dzieckiem?

Jak opiekować się chorym dzieckiem?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Jako rodzic czasami możesz czuć się bezradna kiedy Twoje dziecko jest chore. Nie możesz jednym pstryknięciem palców sprawić, że choroba minie. Ale możesz pocieszać swoje dziecko i być zawsze przy nim w tym ciężkim czasie. Przewidywanie potrzeb dziecka na pewno pomoże my przetrwać okres choroby niezależnie od tego, czy to zwykłe przeziębienie czy coś poważniejszego.
1
Podczas każdej choroby dziecko czuje duży dyskomfort. Potrzebuje też wiele odpoczynku, aby jego małe ciałko mogło się wtedy regenerować i walczyć z infekcją. Ułóż więc dziecku wygodnie poduszki i przygotuj łóżeczko, aby było mu miło i przytulnie. Dostosuj również odpowiednią ilość koców, którymi przykryjesz dziecko. Nie może mu być za gorąco, ale też nie za zimno. Jednak musi koniecznie się wygrzać.
2
Pokaż dziecku, że jesteś ciągle dla niego. Okazuj mu uwagę, trzymaj za rękę jeśli tego chce.
3
Chore dziecko musi zostać w domu, aby choroba się bardziej nie rozwinęła i nie rozprzestrzeniła. Ale kiedy jest przykute w domu do łóżka strasznie mu się nudzi. Pozwól więc dziecku oglądać filmy, telewizję, ale nie zapomnij o książkach. Otocz go jego ulubionymi zabawkami. Jeśli dziecko jest za małe, aby samemu czytać pamiętaj o tym, żeby poczytać mu jego ulubioną bajkę. Śpiewajcie razem. W miarę jak dziecko poczuje się lepiej powoli włączaj do tych rozrywek gry, aby szybciej minął Wam czas.
Jak i kiedy zbijać gorączkę?
Jak rozsądnie ukarać dziecko za złe zachowanie?
Jak napisać referencje dla niani?
Jak leczyć ospę wietrzną u dzieci?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak karmić chore dziecko?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub