Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak odżywić brwi i rzęsy domowym sposobem?

Jak odżywić brwi i rzęsy domowym sposobem?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (16 ocen)
Oceń 
Każda kobieta pomiętą o nałożeniu odżywki na włosy po każdym myciu, bo jest to dla większości oczywiste, że o włosy trzeba dobrze dbać, odżywiać je i pielęgnować. A ile kobiet pamięta o odżywianiu brwi i rzęs? Pewnie już nie tak wiele. Na rynku dostępne są odżywki właśnie do brwi i rzęs przeznaczone, jednak ich ceny i skuteczność są różne. Tymczasem pod ręka mamy rewelacyjny specyfik, zbawiennie działający na stan włosków. Co więcej, nabędziemy go w aptece, w cenie 2zł - olejek rycynowy!
1
Olejek trudno nałożyć za pomącą palców, dlatego warto sobie wcześniej przygotować jakiś aplikator. Najlepiej w tym zadaniu sprawdza się szczoteczka po zużytym tuszu.
Należy ją dokładnie umyć ciepłą woda w mydłem, usuwając resztki maskary. Następnie kilkukrotnie szczoteczkę płuczemy i gotowe!
2
Zaopatrujemy się w aptece w olejek rycynowy i rozpoczynamy systematyczne stosowanie. olejek nakładamy oczywiście za pomocą szczoteczki na brwi i rzęsy. Przy tej czynności należy bardzo uważać, aby olejek nie dostał się do oczu ponieważ może dojść do podrażnienia.
3
Okład na włoski najlepiej robić na noc, a następnego dnia rano dokładnie zmyć olejek. Podczas zmywania również uważajmy, bezy nie podrażnić oczu.
Regularne stosowanie sposobu naszych babć, zagwarantuje szybką poprawę kondycji naszych brwi i rzęs. Staną się lśniące i wytrzymałe. Piękna oprawa oczu jest ważna, przecież w oczach można dostrzec duszę człowieka. Warto było by więc aby robiły pierwsze, dobre wrażenie
Jak pielęgnować brwi?
Jak ukryć cienie pod oczami?
Jak malować oczy eyelinerem?
Jak pielęgnować rzęsy, żeby były długie i gęste?
Wskazówki
  • Olejek rycynowy może być dla niektórych uczulający, należy więc wcześniej wykonać próbą nakładając go na przedramię i obserwując, czy w miejscu nałożenia nie zachodzą jakieś zmiany.
 3.9/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

MalutkaToJa - 2013-03-27
Olejek rycynowy najlepiej nakładać na rzęsy szczoteczką od starego tuszu lub odżywki do rzęs, wtedy nałożymy odpowiednią ilość i olejek nie będzie z nich spływał ani kleił nam oczu. Sama przekonałam się o działaniu tego olejku, już po pierwszych dniach widziałam efekty. Rzęsy znacznie lepiej się układały i przez to wyglądały na dłuższe(nawet mój chłopak to zauważył, co naprawdę graniczy z cudem ;D). Naprawdę warto go wypróbować bo kosztuje zaledwie 3-4 złote i możemy go dostać z łatwością prawie w każdej aptece.
Rzęsy, tak samo jak włosy na głowie lubią, gdy się o nie dba. Są wtedy długie i mocne. Na miejsce tych, które wypadają...
Jak dbać o rzęsy?
Rzęsy, tak samo jak włosy na głowie lubią, gdy się o nie dba. Są wtedy długie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub