Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Origami > Jak zrobić żabę origami z materiału?
Jak zrobić żabę origami z materiału?

Jak zrobić żabę origami z materiału?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (213 ocen)
Oceń 
Na pewno wiesz, że z papieru można zrobić cuda. Na przykład żabę. Ale pokażę Wam, że aby zrobić taką żabę, wcale nie potrzebujesz papieru. Można z powodzeniem ją zrobić z materiału. Oczywiście materiał należy odpowiednio przygotować, ale efekt jest super.
sztywny jasny zielony materiał (10x15 centymetrów), ciemny zielony materiał (10x15cm), flizelina, maszyna do szycia, żelazko, dwa małe guziczki, klej do materiału (lub hobbistyczny).
1
żaba origami - krok 1
Oba zielone materiały oraz flizelinę wytnij na prostokąty o wymiarach 10x15 centymetrów.
2
Połóż ciemny materiał prawą stroną do dołu. Na niego połóż flizelinę, a na nią jasny zielony materiał prawą stroną do góry. Ułóż równo na sobie wszystkie te materiały.
3
żaba origami - krok 3
Przeprasuj je nagrzanym żelazkiem. Flizelina sprawi, że wszystko stanie się jedną całością.
4
żaba origami - krok 4
Aby jednak materiał się nie strzępił zabezpiecz jego krańce specjalnym szwem na maszynie do szycia.
5
żaba origami - krok 5
Połóż materiał na prawej stronie. Zagnij dolny prawy róg do lewej krawędzi jak pokazano na zdjęciu. Przeprasuj.
6
Następnie odegnij materiał i zrób to samo z lewym dolnym rogiem. Ponownie przeprasuj.
7
żaba origami - krok 7
Rozłóż materiał. Odwróć go tak, aby część z zagięciami znalazła się na górze. Teraz z łatwością powinieneś złożyć górę materiału, aby wyglądał tak, jak na zdjęciu obok. Przeprasuj.
8
żaba origami - krok 8
Odegnij oba rogi do góry jak pokazano i przeprasuj je.
Jak zrobić pudełko origami?
Jak zrobić łabędzia origami?
Jak zrobić smoka origami?
Jak zrobić serce origami?
strona 1 z 2następna >
 1.2/5 (213 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

KOtka 12 - 2011-09-16
lol nie moge 7 kroku
lalunia111 - 2011-03-20
Dzięki. Żabka wyszła cudna
pati666 - 2011-02-20
nie umiem zrobić tak jak w kroku 7
Zrobienie takiego fortepianu to nie lada gratka dla dzieci, zwłaszcza dla tych, które uczą się gry na tym właśnie...
Jak zrobić fortepian origami?
Zrobienie takiego fortepianu to nie lada gratka dla dzieci...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub