Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak dbać o cienkie włosy?
Jak dbać o cienkie włosy?

Jak dbać o cienkie włosy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Cienkie włosy same w sobie nie stanowią problemu, jednak niezwykle ciężko jest przekonać je, by przybrały postać inną od przyklapniętej i pozbawionej objętości. Rozwiązaniem tego problemu jest właściwa pielęgnacja tego typu włosów. Oznacza to, że nie wystarczy umyć włosy, by stały się piękne i puszyste. Trzeba się mocno postarać, by były lśniące i mocne. Jeśli jesteś nieszczęśliwą posiadaczką włosów cienkich, poniżej dowiesz się jak prawidłowo o nie dbać.
1

Stosuj szampon do włosów cienkich i pozbawionych objętości.

Włosy cienki e są bardziej delikatne, niż inne typy włosów i z powodu ich kruchej struktury – znacznie bardziej łamliwe. Z tego powodu należy myć je wyłącznie delikatnymi szamponami. Te przeznaczone specjalnie do włosów cienkich, odpowiednio je odżywią i wzmocnią cebulki. Myj włosy regularnie. W trakcie mycia wmasowuj szampon w skórę głowy, używając do tego opuszek palców, a nie paznokci. Prócz szamponu, regularnie używaj również odżywki.

2

Zdrowo się odżywiaj.

Pamiętaj, że zdrowa dieta to niezbędny element dla mocnych i zdrowych włosów. Najlepiej spożywać pokarmy bogate w białko, witaminy B6, B12 i E, oraz kwasy omega-3. Pij również duże ilości wody.

3

Zafarbuj włosy.

Odpowiednio dobrany kolor może sprawić, że włosy będą wydawać się grubsze i pełne objętości. Kluczową sprawą jest unikanie kolorów, które są zbyt platynowe lub za ciemne. Najlepiej ustalić swoją decyzję z fryzjerem. Pamiętaj, że zbyt ciemny kolor dodatkowo podkreśli cienką strukturę włosa, więc unikaj go, zwłaszcza jeśli twoje włosy są dodatkowo dość rzadkie.

Jak myć włosy nie używając szamponu?
Sposób na plączące się włosy
Jak wzmocnić włosy oliwą z oliwek?
Jak zrobić maseczkę na włosy z oleju kokosowego?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

MalutkaToJa - 2013-03-29
Cienkie włosy znacznie lepiej wyglądają kiedy dodamy im objętości np. susząc je na okrągłej szczotce.
Wiele kobiet obcina włosy na krótko, lecz potem żałuje. Po obcięciu marzą im się znów piękne, długie włosy. Niestety...
Jak przyspieszyć odrastanie włosów?
Wiele kobiet obcina włosy na krótko, lecz potem żałuje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub