Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak dbać o cienkie włosy?
Jak dbać o cienkie włosy?

Jak dbać o cienkie włosy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Cienkie włosy same w sobie nie stanowią problemu, jednak niezwykle ciężko jest przekonać je, by przybrały postać inną od przyklapniętej i pozbawionej objętości. Rozwiązaniem tego problemu jest właściwa pielęgnacja tego typu włosów. Oznacza to, że nie wystarczy umyć włosy, by stały się piękne i puszyste. Trzeba się mocno postarać, by były lśniące i mocne. Jeśli jesteś nieszczęśliwą posiadaczką włosów cienkich, poniżej dowiesz się jak prawidłowo o nie dbać.
1

Stosuj szampon do włosów cienkich i pozbawionych objętości.

Włosy cienki e są bardziej delikatne, niż inne typy włosów i z powodu ich kruchej struktury – znacznie bardziej łamliwe. Z tego powodu należy myć je wyłącznie delikatnymi szamponami. Te przeznaczone specjalnie do włosów cienkich, odpowiednio je odżywią i wzmocnią cebulki. Myj włosy regularnie. W trakcie mycia wmasowuj szampon w skórę głowy, używając do tego opuszek palców, a nie paznokci. Prócz szamponu, regularnie używaj również odżywki.

2

Zdrowo się odżywiaj.

Pamiętaj, że zdrowa dieta to niezbędny element dla mocnych i zdrowych włosów. Najlepiej spożywać pokarmy bogate w białko, witaminy B6, B12 i E, oraz kwasy omega-3. Pij również duże ilości wody.

3

Zafarbuj włosy.

Odpowiednio dobrany kolor może sprawić, że włosy będą wydawać się grubsze i pełne objętości. Kluczową sprawą jest unikanie kolorów, które są zbyt platynowe lub za ciemne. Najlepiej ustalić swoją decyzję z fryzjerem. Pamiętaj, że zbyt ciemny kolor dodatkowo podkreśli cienką strukturę włosa, więc unikaj go, zwłaszcza jeśli twoje włosy są dodatkowo dość rzadkie.

Jak dbać o siebie latem?
Jak dbać o włosy po trwałej?
Jak często należy myć włosy?
Jak układać cienkie włosy?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak wzmocnić włosy?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

MalutkaToJa - 2013-03-29
Cienkie włosy znacznie lepiej wyglądają kiedy dodamy im objętości np. susząc je na okrągłej szczotce.
W obecnych czasach nie brakuje w sklepach wspaniałych odżywek do włosów. Jednak te najlepsze niestety sporo kosztują....
Naturalne sposoby na piękne włosy
W obecnych czasach nie brakuje w sklepach wspaniałych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub