Tutaj jesteś: Motoryzacja > Naprawa Samochodu > Samodzielna naprawa samochodu > Jak ustawić światła w aucie?
Jak ustawić światła w aucie?

Jak ustawić światła w aucie?

, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (279 ocen)
Oceń 
Prawidłowe ustawienie świateł mijania jest niezwykle istotne. Czy kiedykolwiek byłeś oślepiony przez kogoś na drodze lub zauważyłeś, że twoje światła nie oświetlają dokładnie drogi na wprost ciebie? Jeśli podczas jazdy widzisz tylko liście na poboczu lub jadący naprzeciw kierowcy mrugają ci długimi światłami i na ciebie trąbią, to coś jest nie tak. or oncoming drivers are constantly flashing their high beams or honking the horn at you, something is amiss. People who replace their own headlights may not adjust the headlights correctly, or a car accident may cause a misalignment. Whatever the cause, the following steps will enlighten you about how to adjust headlights to stop blinding other drivers.
6
Ustawienie świateł w aucie
Wyłącz światła mijania. Usuń pierścień wokół reflektorów i zlokalizuj śruby regulacyjne. Znajdują się one zwykle obok reflektorów. Powinna być jedna śruba w górnej części reflektora do ustawień w pionie i druga znajdująca się obok reflektora do ustawień światła w poziomie.
7
Ustawienie świateł w aucie
Użyj śrubokręta do ustawienia śrub. Górną śrubę skręć zgodnie ze wskazówkami zegara aby podwyższyć wysokość świateł, lub przeciwnie do wskazówek zegara, aby je obniżyć. Przekręć boczne śruby, aby reflektor przesunąć w prawo lub lewo. Po ustawieniu śrub włącz światła mijania, aby sprawdzić, czy są ustawione poniżej linii taśmy naklejonej na drzwiach. Dzięki takiemu ustawieniu nie będziesz oślepiać kierowców z naprzeciwka.
Jak wypolerować lampy samochodowe?
Co oznacza biały, niebieski lub czarny dym z rury wydechowej?
Jak wymienić akumulator w samochodzie?
Jak naprawić zapalniczkę w samochodzie?
Wskazówki
  • Poproś swojego mechanika, aby prawidłowo ustawił ci światła mijania.
< poprzedniastrona 2 z 2
 1.1/5 (279 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Jak naprawić zerwany gwint w głowicy?
Zerwany gwint w głowicy to niekiedy istna zmora zmotoryzowanych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub