Tutaj jesteś: Motoryzacja > Naprawa Samochodu > Samodzielna naprawa samochodu > Jak ustawić światła w aucie?
Jak ustawić światła w aucie?

Jak ustawić światła w aucie?

, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (279 ocen)
Oceń 
Prawidłowe ustawienie świateł mijania jest niezwykle istotne. Czy kiedykolwiek byłeś oślepiony przez kogoś na drodze lub zauważyłeś, że twoje światła nie oświetlają dokładnie drogi na wprost ciebie? Jeśli podczas jazdy widzisz tylko liście na poboczu lub jadący naprzeciw kierowcy mrugają ci długimi światłami i na ciebie trąbią, to coś jest nie tak. or oncoming drivers are constantly flashing their high beams or honking the horn at you, something is amiss. People who replace their own headlights may not adjust the headlights correctly, or a car accident may cause a misalignment. Whatever the cause, the following steps will enlighten you about how to adjust headlights to stop blinding other drivers.
1
Usuń niepotrzebne, ciężkie przedmioty z bagażnika samochodu. Sprawdź również czy ciśnienie we wszystkich oponach jest prawidłowe.
2
Zaparkuj samochód po zmroku (lub przy zgaszonych światłach w garażu) 5 do 6 metrów od ściany lub drzwi. Przód samochodu powinien być skierowany na ścianę. Upewnij się, że podłoże jest równe. Najlepszy będzie betonowy parking lub podjazd.
3
Włącz światła mijania. Nie włączaj świateł drogowych. Zaznacz na ścianie taśmą punkty świetlne reflektorów liniami pionowymi i poziomymi.
4
Ustawienie świateł mijania
Za pomocą poziomicy sprawdź, czy obydwa punkty znajdują się na tym samym poziomie. Jeśli nie są użyj taśmy, aby dokonać pomiaru a następnie wyznacz taśmą jednakową wysokość. Linia pozioma nie powinna znajdować się wyżej niż 1 metr od ziemi. Punkty świetlne powinny znajdować się w połowie wysokości między środkiem reflektora a zderzakiem. Powinny również mieścić się w osi auta.
5
Ustawienie świateł samochodowych
Zaznacz miejsca w których powinny znaleźć się punkty świetlne reflektorów.
Jak wypolerować lampy samochodowe?
Jak usunąć rysy na lakierze?
Jak usunąć rdzę z karoserii?
Jak naprawić zapalniczkę w samochodzie?
Wskazówki
  • Poproś swojego mechanika, aby prawidłowo ustawił ci światła mijania.
strona 1 z 2następna >
 1.1/5 (279 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

kruk1911 - 2012-09-22
płacimy 20zł i jedziemy do diagnosty, światła ustawi tak że nikogo nie będziemy oślepiać ale i będzie dobra widoczność. Na takich rzeczach się nie oszczędza. Popieram mojego poprzednika
nobody - 2011-10-26
Bzdura, ale razić nie będzie.
Zerwany gwint w głowicy to niekiedy istna zmora zmotoryzowanych. Czasami samodzielnie chcemy wymienić świece...
Jak naprawić zerwany gwint w głowicy?
Zerwany gwint w głowicy to niekiedy istna zmora zmotoryzowanych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub