Tutaj jesteś: Motoryzacja > Naprawa Samochodu > Samodzielna naprawa samochodu > Jak ustawić światła w aucie?

Jak ustawić światła w aucie?

, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (291 ocen)
Oceń 
 1 z 7 
Prawidłowe ustawienie świateł mijania jest niezwykle istotne. Czy kiedykolwiek byłeś oślepiony przez kogoś na drodze lub zauważyłeś, że twoje światła nie oświetlają dokładnie drogi na wprost ciebie? Jeśli podczas jazdy widzisz tylko liście na poboczu lub jadący naprzeciw kierowcy mrugają ci długimi światłami i na ciebie trąbią, to coś jest nie tak. Dzięki tej poradzie prawidłowo ustawisz światła w aucie, dzięki czemu zyskasz lepszą widoczność na drodze i przestaniesz oślepiać innych.
 1.2/5 (291 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (13)

jacent - 2014-11-24
nie i k...a nie potrzebuje wiedziec od tego jest mechanik, tak jak mechanik nie potrzebuje k...a znac procesu produkcji asfaltu choc pewnie ma podjazd wyasfaltowany...
użytkownik - 2014-11-24
Nie muszę wiedzieć.Od tego mam serwis i mechaników.Trudno, żeby tak jak za komuny grzebać się w samochodzie.Od tego są mechanicy.
zz - 2014-11-24
No i jesli po kupieniu uzywki widzimy ze reflektory swieca w kosmos ... to wiec ze cos sie dzieje (a raczej dzialo...)
jan - 2014-11-24
jezuu,jaki debilizm,na KAŻDEJ stacji diagnostycznej przy przeglądzie ustawią za DARMO!!!!!.Jak musisz w innym czasie ustawic to płacisz 5 zł( PIĘĆ złottych polskich) za takie ustawianie.
Dla kogo ten artykuł?? czy uwazacie,ze za te 5 zł opłaci mie sie kombinowac,jak wjade na stacje i za 5 minut wyjade z dobrze ustawionymi swiatalami?
qwe - 2014-11-24
Tak można ustawić światła "mniej więcej" po stłuczce i naprawie "u Miecia w garażu". Lepiej byłoby jechać do OSKP. Prędzej taką kontrolę zalecałbym po wymianie żarówki. Niektórym udaje się tak wcisnąć żarówkę, że świeci po niebie.
Grzegorz - 2014-11-24
Na Niemieckich autostradach oślepiają tylko Polacy . Nie myślą o innych kierowcach tylko o sobie a później są wypadki tylko że oślepiający pojedzie sobie dalej i jemu oczywiście nic się nie stanie . Myślcie ludzie za kierownicą !!!
Jan - 2014-11-24
A od czego mamy coroczny przegląd OBOWIĄZKIEM diagnosty jest to zrobić bez naszej podpowiedzi. w końcu ktoś za to bierze aż 98zł!
bummm - 2014-11-24
jak jedzie baran i mnie oślepia wale mu długimi niech poczuje się jak ja
Tomo - 2014-11-24
10-20 zeta i 5 minut pracy diagnosty w stacji kontroli pojazdów.
figiel - 2014-11-24
raczej powinniście napisać artykuł o tym jak poprawnie używać świateł
to z czym można spotkać się na drodze woła o pomstę do nieba
ludzie nie potrafią używać świateł
światła do jazdy dziennej - po co można jeżdzić na halogenach , przecież to to samo
światła do jazdy dziennej - jak sama nazwa wskazuje nie do jazdy po zmroku i we mgle
tylne przeciwmgielne to nie dodatkowe światła pozycyjne, ale jak takiemu zwrócisz uwagę to on chce być widoczny
a najgorsze w tym wszystkim że nawet policja na to nie reaguje
~lol~ - 2014-11-24
ok wysokościowo ustawi diagnosta ale mało który się pofatyguje i ustawi światła kątowo. Często jadąc widzę auta które świecą prawą lampa po środku pasa zamiast łapać pobocze... Często właśnie jest to w autach grupy VW gdzie do zmiany rozrządu trzeba wyjąć lampe... Ale każdy płaci te 20 zł i w drogę z myślą że już wszystko jest jest ok ... a w rzeczywistości mamy klopsa ...
kruk1911 - 2012-09-22
płacimy 20zł i jedziemy do diagnosty, światła ustawi tak że nikogo nie będziemy oślepiać ale i będzie dobra widoczność. Na takich rzeczach się nie oszczędza. Popieram mojego poprzednika
nobody - 2011-10-26
Bzdura, ale razić nie będzie.
Zerwany gwint w głowicy to niekiedy istna zmora zmotoryzowanych. Czasami samodzielnie chcemy wymienić świece...
Jak naprawić zerwany gwint w głowicy?
Zerwany gwint w głowicy to niekiedy istna zmora zmotoryzowanych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub