Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić drzewko z gałązek i bibuły?
Jak zrobić drzewko z gałązek i bibuły?

Jak zrobić drzewko z gałązek i bibuły?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (12 ocen)
Oceń 
Zbliża się wiosna. Mówcie co chcecie, ale jest bliżej niż dalej. Trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Nie tylko psychicznie i mentalnie. Nie tylko przeorganizować szafę. Trzeba też w naszych własnych domach dodać gdzieniegdzie tej 'wiosny'. A jakiż będzie lepszy ku temu sposób niż właśnie wiosenne kwiatki, które kojarzą się nam przecież z tym, że przyroda znów budzi się do życia z zimowego snu.
1
Potnij bibułę na dość długie prostokąty [ok. 20 centymetrów długości, szerokość około 2-3 centymetry].
2
Zagnij jeden długi bok o około 1 cm i zacznij powoli zwijać prostokąt tworząc kwiatka.
3
Zrób w ten sposób tyle kwiatków ile chcesz. Sklej ich końce klejem, aby się nie rozleciały.
4
Papier karbowany potnij na szerokie długie pasy.
5
Zwiń je w rulon i sklej koniec paska, aby się nie rozwinął. To będzie taka podstawa pod całość. Odstaw, żeby klej wysechł.
6
drzewko z gałązek - krok 6
W tym czasie poprzyklejaj kwiatki do wybranej gałązki [lub przytwierdź je cieniutkim drucikiem, jeśli wolisz].
7
drzewko z gałązek - krok 7
Następnie wbij gałązkę w papier karbowany.
8
drzewko z gałązek - krok 8
Możesz też zrobić sobie 'drzewko cytrynowe' zwijając żółtą bibułę w kulki i przyklejając je do gałązek.
Jak wyciąć pięcioramienne śnieżynki z papieru?
Jak zrobić mak z papieru?
Jak zrobić wazon ze słoika?
Jak zrobić stokrotki z papieru?
 4.5/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Piękne udekorowanie stołu ma równie duży wpływ na odbiór odświętnego obiadu czy kolacji, co walory smakowe serwowanych...
Jak zrobić pierścienie na serwetki z kwiatem?
Piękne udekorowanie stołu ma równie duży wpływ na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub