Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić drzewko z gałązek i bibuły?
Jak zrobić drzewko z gałązek i bibuły?

Jak zrobić drzewko z gałązek i bibuły?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (12 ocen)
Oceń 
Zbliża się wiosna. Mówcie co chcecie, ale jest bliżej niż dalej. Trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Nie tylko psychicznie i mentalnie. Nie tylko przeorganizować szafę. Trzeba też w naszych własnych domach dodać gdzieniegdzie tej 'wiosny'. A jakiż będzie lepszy ku temu sposób niż właśnie wiosenne kwiatki, które kojarzą się nam przecież z tym, że przyroda znów budzi się do życia z zimowego snu.
1
Potnij bibułę na dość długie prostokąty [ok. 20 centymetrów długości, szerokość około 2-3 centymetry].
2
Zagnij jeden długi bok o około 1 cm i zacznij powoli zwijać prostokąt tworząc kwiatka.
3
Zrób w ten sposób tyle kwiatków ile chcesz. Sklej ich końce klejem, aby się nie rozleciały.
4
Papier karbowany potnij na szerokie długie pasy.
5
Zwiń je w rulon i sklej koniec paska, aby się nie rozwinął. To będzie taka podstawa pod całość. Odstaw, żeby klej wysechł.
6
drzewko z gałązek - krok 6
W tym czasie poprzyklejaj kwiatki do wybranej gałązki [lub przytwierdź je cieniutkim drucikiem, jeśli wolisz].
7
drzewko z gałązek - krok 7
Następnie wbij gałązkę w papier karbowany.
8
drzewko z gałązek - krok 8
Możesz też zrobić sobie 'drzewko cytrynowe' zwijając żółtą bibułę w kulki i przyklejając je do gałązek.
Jak zrobić dekoracje – papierowe kule?
Jak zrobić serce ze sklejki?
Jak wyciąć pięcioramienne śnieżynki z papieru?
Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?
 4.5/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nietypowe broszki robią furorę. Niestety, zawsze to co jest na topie nie grzeszy niskimi cenami. Jednak jest na to...
Jak zrobić broszkę 'oko'?
Nietypowe broszki robią furorę. Niestety, zawsze to co jest na topie nie grzeszy niskimi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub