Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na ciało > Jak korzystać z solarium?

Jak korzystać z solarium?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (13 ocen)
Oceń 
Korzystasz z solarium a może dopiero masz zamiar zacząć? Poniżej znajdziesz wskazówki, porady oraz przeciwwskazania dotyczące opalania się w solarium.
1
Jeśli jesteś pierwszy raz na solarium zapytaj o poradę kogoś z obsługi. Powiedz, że jesteś pierwszy raz i spytaj na ile minut powinnaś iść. W zależności od rodzaju Twojej karnacji powinnaś za pierwszym razem iść na nie więcej niż 8 minut. Przy bardzo jasnej karnacji powinnaś skrócić ten czas o połowę. Poproś również kogoś z obsługi, aby Ci wytłumaczył obsługę łóżka.
2
Używaj specjalnych kosmetyków do opalania w solarium. Zapewnią one bezpieczeństwo dla Twojej skóry oraz zwiększą skuteczność opalania. Kosmetyki nakładaj bezpośrednio przed opalaniem się. Zwróć uwagę na najbardziej delikatne miejsca jak pachwiny, podbrzusze, dekolt, piersi, twarz, płatki uszu. Sutki są najbardziej wrażliwym miejscem zatem powinnaś o nie szczególnie zadbać, albo poprzez ich zakrycie albo nałożenie dużej warstwy kremu ochronnego). Kosmetyki dobierz do rodzaju swojej karnacji, opalenizny i rodzaju skóry.

Nie należy używać kosmetyków do opalania z filtrami UV podczas opalania w solarium, ani kosmetyków przeznaczonych na solarium używać w czasie opalania na słońcu.
Jak depilować miejsca intymne?
Jak utrzymać opaleniznę?
Jak wybrać odpowiedni krem z filtrem?
Jak łagodzić skutki poparzenia słonecznego?
Wskazówki
  • Jeśli zażywasz środki antykoncepcyjne lub inne lekarstwa, przed skorzystaniem z solarium przeczytaj ulotkę.
  • Jeśli chodzisz do kosmetyczki na jakieś zabiegi, skonsultuj z nią wizyty w solarium (mogą wystąpić przebarwienia lub silne poparzenia po solarium).
strona 1 z 2następna >
 4/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Anty-solarianka - 2010-08-04
Niby prosta sprawa a widać na ulicach że dziewczyny nie znają umiaru jeśli chodzi o opalanie. Nie dość że wygląda to brzydko, postarza to jeszcze plamy się robią (wiele dziewczyn ich nie zauważa, albo udaje że wszystko gra). Okropność. Nienawidzę solarianek!
gabrysia - 2009-07-08
przebity pępek a solarium

na solarium nie wolno chodzić przez co najmniej 1 miesiąc od czasu przebicia pępka. Pępek musi być całkowicie zagojony. Czasem trwa to dłużej niż pół roku.
niunia - 2009-03-21
Jak chronić przebity pępek korzystając z solarium??
Jeśli od wielu lat stosujesz się do tych samych zasad ochrony przed słońcem, to czas to w końcu zmienić. Ponieważ...
Jak bezpiecznie się opalać?
Jeśli od wielu lat stosujesz się do tych samych zasad ochrony przed słońcem, to czas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub