Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Święty Mikołaj > Jak zrobić Świętego Mikołaja z papierowej gwiazdy?

Jak zrobić Świętego Mikołaja z papierowej gwiazdy?

, specjalista Tipy.pl
 1.7/5 (229 ocen)
Oceń 
Pięcioramienna gwiazda, jest doskonałym odwzorowaniem Mikołaja, dwie odnogi to nogi, dwie następne to ręce i piąta to głowa, a środek, to wielki jego brzuch, śmiejący się pod czerwonym ubrankiem. Każdy może zrobić dekorację Mikołaja z papierowej gwiazdy.
szablon 5-cio ramiennej gwiazdy, lub foremkę do ciastek w tym kształcie, (im większa tym lepiej), biały, zielony i czerwony kawałek materiału, białą, czerwoną i czarną farbę plakatową, blok techniczny, troszkę waty, czarny pisak, klej, złoty brokat, kordonek lub mulina w kolorze czerwonym, zielonym lub złotym, około 15 cm, nożyczki.
1
Kształt gwiazdy
Na białej kartce z bloku technicznego i na białym filcu odrysuj taki sam kształt gwiazdy. Wytnij je. Do wycięcia z kartonu, łatwiej będzie użyć żyletki niż nożyczek.

Kliknij na zdjęcie obok w celu powiększenia, wydrukuj, po czym przerysuj na blok techniczny i filc.
2
Zrób pętelkę z kordonka, zawiąż jego końce na supełek i przyklej na ramieniu gwiazdy, która ma być głową.
3
Mikołaj z gwiazdy
Wymaluj gwiazdę w następujący sposób. Dwa dolne ramiona pomaluj 1/3 od dołu na czarno, jako buty Mikołaja. Resztę na czerwono. Górne dwa ramiona pomaluj na czerwono, zostawiając końcówki białe, jako rękawice. Górne ramię ze sznureczkiem pomaluj też na czerwono – będzie to czapka. Środek gwiazdy również na czerwono, zostawiając nie pomalowany pasek tuż nad dolnymi ramionami, który później pomaluj na czarno, jako pasek Mikołaja. Twarz pozostaw białą, nie malowaną.
4
Kawałek waty uformuj na kształt trójkąta, na brodę Mikołaja. Przyklej w odpowiednim miejscu. Flamastrem narysuj oczy, nos, malutkim pędzelkiem namaluj farbką czerwone usta i czerwone policzki-rumieńce. Dorysuj również kilka guzików na kubraku Mikołaja.
5
Poczekaj aż farby i klej zaschną, następnie przyklej gwiazdę z filcu do gwiazdy papierowej od strony nie pomalowanej. Udekoruj brokatem. Pozostaw do wyschnięcia. Możesz dekorować pokoje lub choinkę mikołajkowymi gwiazdkami.
Jak zrobić skarpety na prezenty?
Jak zrobić słoik ze śniegiem?
Jak zrobić wiszącą choinkę z bombek?
Jak zrobić twarz Mikołaja z metalowego wieszaka?
Wskazówki
  • papierowe Mikołaje z gwiazdek, można malować kredkami zamiast farbami. Zamiast filcu możesz użyć pomalowanej tektury.
  • możesz wykonać wiele różnej wielkości takich mikołajków i dołączać je do prezentów - wpisując na nie imiona.
 1.7/5 (229 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nadeszły długie jesienno – zimowe wieczory, potrzebujesz wypełnić czas swoich dzieci czymś interesującym? Święta Bożego...
Jak zrobić Mikołaja z patyczka od lodów?
Nadeszły długie jesienno – zimowe wieczory, potrzebujesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub