Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Planowanie aranżacji wnętrz > Jak podzielić pokój na dwie części?

Jak podzielić pokój na dwie części?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (14 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Jeśli chcesz, aby Twoje pomieszczenie spełniało dwie funkcje, na przykład wypoczynkową oraz miejsca do pracy, możesz wydzielić w nim dwie przestrzenie. A może w którymś z pomieszczeń w domu jest niezagospodarowany kąt? Wykorzystaj go i stwórz coś pożytecznego! Możesz zaaranżować wolną, niewykorzystaną przestrzeń jako kącik do szycia, nauki, czytania czy czegokolwiek, czego potrzebujesz.
 3.9/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

monia - 2013-09-18
ciekawe pomysły, muszę wziąc się do roboty!! i któryś z pomysłów wcielić w życie
Kasia - 2013-05-14
to bardzo fajny pomysł żeby podzielić pokój kolorami czy strukturami. zacznę sie nad tym zastanawiać. mnie sie podobają takie dwukolorowe aranżacje na stronie Satynowej Śnieżki.
Hanka - 2013-04-19
mam otwartą na salon kuchnię. żeby oddzielić te dwie strefy użyliśmy odmiennych kolorów i struktur do wydzielenia. ściany w części wypoczynkowej to marmur klasyczny z Magnata w jasnoszarym odcieniu. część kuchenna to "stalowe magnolie" ze Śnieżki. dla kontrastu część elementów pomalowano na mocny kolor "soczysty grejpfrut"
zigitrn - 2013-03-14
Ciekawe sposoby, pamiętam kiedyś miałem pokój oddzielony szafą co sprawiało wrażenie 2 pomieszczeń...
Karolinas - 2012-10-25
Ja mój pokój oddzieliłam od kuchni ścianą z dużych kwiatów- głównie tui. Polecam ten naturalny, ekologiczny sposób! Kiedy znudzi nam się ten pomysł, kwiaty zawsze można przestawić gdzie indziej i zastąpić czymś.
Maja - 2012-08-28
Mam dwoje dzieci - jeden syn, Franek ma 10 lat, młodszy Filip - 5 lat. Mają pokój razem, ale bardzo bym chciała jakoś im go przedzielić tak żeby każdy miał chociaż odrobinę prywatności. Zastanawiam się nad postawieniem ścianki. W tym tygodniu zaczynam malowanie i w sumie mogłabym taką ściankę gdzieś kupić. Farby już mam (bardzo fajny kolor z magnata, polecam "Górski Kryształ"), wałki, taśmy, folie. Tylko gdzie ściankę kupić?
Czujesz, że chciałabyś coś zmienić w swoim mieszkaniu, ale nie masz wystarczająco dużego budżetu? Jest wiele...
Jak tanio urządzić funkcjonalne mieszkanie?
Czujesz, że chciałabyś coś zmienić w swoim mieszkaniu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub