Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Planowanie aranżacji wnętrz > Jak podzielić pokój na dwie części?

Jak podzielić pokój na dwie części?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (15 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Jeśli chcesz, aby Twoje pomieszczenie spełniało dwie funkcje, na przykład wypoczynkową oraz miejsca do pracy, możesz wydzielić w nim dwie przestrzenie. A może w którymś z pomieszczeń w domu jest niezagospodarowany kąt? Wykorzystaj go i stwórz coś pożytecznego! Możesz zaaranżować wolną, niewykorzystaną przestrzeń jako kącik do szycia, nauki, czytania czy czegokolwiek, czego potrzebujesz.
 3.7/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

TISSU - 2014-10-26
Parawan, ażurowa ścianka czy inna pionowa przegroda to dobre rozwiązanie, ale jednak bardzo pomniejszające przestrzeń. Jeżeli nie musimy fizycznie dzielić pokoju na dwie części, a wystarczy nam jedynie zaakcentowanie dwóch różnych przestrzeni to można zastosować obniżenie sufitu w jednej z części lub też użyć innej posadzki czy położyć po prostu dywan.
http://www.tissu.com.pl/produkt/43,luxurious-style-willa-jaroszowa-wola-180m2
monia - 2013-09-18
ciekawe pomysły, muszę wziąc się do roboty!! i któryś z pomysłów wcielić w życie
Kasia - 2013-05-14
to bardzo fajny pomysł żeby podzielić pokój kolorami czy strukturami. zacznę sie nad tym zastanawiać. mnie sie podobają takie dwukolorowe aranżacje na stronie Satynowej Śnieżki.
Hanka - 2013-04-19
mam otwartą na salon kuchnię. żeby oddzielić te dwie strefy użyliśmy odmiennych kolorów i struktur do wydzielenia. ściany w części wypoczynkowej to marmur klasyczny z Magnata w jasnoszarym odcieniu. część kuchenna to "stalowe magnolie" ze Śnieżki. dla kontrastu część elementów pomalowano na mocny kolor "soczysty grejpfrut"
zigitrn - 2013-03-14
Ciekawe sposoby, pamiętam kiedyś miałem pokój oddzielony szafą co sprawiało wrażenie 2 pomieszczeń...
Karolinas - 2012-10-25
Ja mój pokój oddzieliłam od kuchni ścianą z dużych kwiatów- głównie tui. Polecam ten naturalny, ekologiczny sposób! Kiedy znudzi nam się ten pomysł, kwiaty zawsze można przestawić gdzie indziej i zastąpić czymś.
Maja - 2012-08-28
Mam dwoje dzieci - jeden syn, Franek ma 10 lat, młodszy Filip - 5 lat. Mają pokój razem, ale bardzo bym chciała jakoś im go przedzielić tak żeby każdy miał chociaż odrobinę prywatności. Zastanawiam się nad postawieniem ścianki. W tym tygodniu zaczynam malowanie i w sumie mogłabym taką ściankę gdzieś kupić. Farby już mam (bardzo fajny kolor z magnata, polecam "Górski Kryształ"), wałki, taśmy, folie. Tylko gdzie ściankę kupić?
Pokój dla nastolatka powinien być przede wszystkim funkcjonalny. Nastolatek potrzebuje wielu schowków, wiele miejsc, w...
Jak urządzić pokój młodzieżowy?
Pokój dla nastolatka powinien być przede wszystkim funkcjonalny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub