Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Planowanie aranżacji wnętrz > Jak podzielić pokój na dwie części?
Jak podzielić pokój na dwie części?

Jak podzielić pokój na dwie części?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (12 ocen)
Oceń 
Jeśli chcesz, aby Twoje pomieszczenie spełniało dwie funkcje, na przykład wypoczynkową oraz miejsca do pracy, możesz wydzielić w nim dwie przestrzenie. A może w którymś z pomieszczeń w domu jest niezagospodarowany kąt? Wykorzystaj go i stwórz coś pożytecznego! Możesz zaaranżować wolną, niewykorzystaną przestrzeń jako kącik do szycia, nauki, czytania czy czegokolwiek, czego potrzebujesz.
1
parawan szklany
Wyznacz przestrzeń, którą chcesz odgrodzić. Zdecyduj się na podzielenie pokoju w jakiś gustowny sposób. Nie stawiaj po prostu parawanu, który będzie nie tyle nieestetyczny, co od razu zdradzi, że znajduje się za nim coś, co chcesz ukryć. Inna sprawa, jeśli parawan jest piękny i idealnie dopasowany do wnętrza. W tym momencie mamy tak duży wybór parawanów z motywami, że naprawdę można znaleźć coś ciekawego. Możesz więc zakupić parawan drewniany, szklany, z fototapetą, jakimś motywem, oklejony lustrami... możliwości jest mnóstwo. Duży wybór parawanów znajdziesz na Allegro (zobacz tutaj). Możesz też zrobić parawan samodzielnie. Co stoi na przeszkodzie?
2
dzielenie pokoju - pomysł 1
Możesz zrobić parawan samodzielnie. Na przykład z płyt winylowych. Ten na zdjęciu obok jest zrobiony właśnie ze starych płyt. Oklej płyty winylowe papierem samoprzylepnym z obu stron. Musisz być bardzo dokładny. Następnie połącz wszystkie elementy ze sobą i zawieś. Wygląda bajecznie. Nie tylko odgradza od siebie dwie przestrzenie, ale też służy jako ozdoba.
Darmowe programy do projektowania kuchni
Jak wybrać szafki nocne?
Sposoby na piękny korytarz
Jak udekorować ścianę za łóżkiem?
strona 1 z 2następna >
 4.3/5 (12 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (6)

monia - 2013-09-18
ciekawe pomysły, muszę wziąc się do roboty!! i któryś z pomysłów wcielić w życie
Kasia - 2013-05-14
to bardzo fajny pomysł żeby podzielić pokój kolorami czy strukturami. zacznę sie nad tym zastanawiać. mnie sie podobają takie dwukolorowe aranżacje na stronie Satynowej Śnieżki.
Hanka - 2013-04-19
mam otwartą na salon kuchnię. żeby oddzielić te dwie strefy użyliśmy odmiennych kolorów i struktur do wydzielenia. ściany w części wypoczynkowej to marmur klasyczny z Magnata w jasnoszarym odcieniu. część kuchenna to "stalowe magnolie" ze Śnieżki. dla kontrastu część elementów pomalowano na mocny kolor "soczysty grejpfrut"
zigitrn - 2013-03-14
Ciekawe sposoby, pamiętam kiedyś miałem pokój oddzielony szafą co sprawiało wrażenie 2 pomieszczeń...
Karolinas - 2012-10-25
Ja mój pokój oddzieliłam od kuchni ścianą z dużych kwiatów- głównie tui. Polecam ten naturalny, ekologiczny sposób! Kiedy znudzi nam się ten pomysł, kwiaty zawsze można przestawić gdzie indziej i zastąpić czymś.
Maja - 2012-08-28
Mam dwoje dzieci - jeden syn, Franek ma 10 lat, młodszy Filip - 5 lat. Mają pokój razem, ale bardzo bym chciała jakoś im go przedzielić tak żeby każdy miał chociaż odrobinę prywatności. Zastanawiam się nad postawieniem ścianki. W tym tygodniu zaczynam malowanie i w sumie mogłabym taką ściankę gdzieś kupić. Farby już mam (bardzo fajny kolor z magnata, polecam "Górski Kryształ"), wałki, taśmy, folie. Tylko gdzie ściankę kupić?
Czujesz, że chciałabyś coś zmienić w swoim mieszkaniu, ale nie masz wystarczająco dużego budżetu? Jest wiele...
Jak tanio urządzić funkcjonalne mieszkanie?
Czujesz, że chciałabyś coś zmienić w swoim mieszkaniu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub