Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Kartki Wielkanocne > Jak zrobić kartkę wielkanocną metodą quillingową?
Jak zrobić kartkę wielkanocną metodą quillingową?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (41 ocen)
Oceń 
Poniżej przedstawiam metodę wykonania ślicznej kartki wielkanocnej za pomocą metody quillingu. Zrobienie tej kartki wymaga nieco pracy, jednak warto ją zrobić ponieważ efekt jest naprawdę wspaniały.
Kartka techniczna zgięta na kształt kartki okolicznościowej, Brystol kolorowy, Nożyczki, Nożyczki ozdobne, Biały klej i zwykły klej w sztyfcie, Drewniany szpikulec (np. rączka pędzla) lub igła do quillingu (do kupienia tutaj), Wykałaczka, Kolorowy długopis żelowy
1
Najpierw wyklej na kartce proste tło. Najlepiej będzie ci to zrobić za pomocą zwykłego papieru kolorowego. Wytnij pagórki i góry - mogą być to odcienie zieleni lub brązu, i naklej je na kartkę.
2
Teraz możesz zacząć quillingować. Aby zrobić zajączka utnij pasek z kolorowego brystolu o wymiarach 5mm szerokości i 30 cm długości. Będziesz potrzebować 5 takich pasków w kolorze szarym, jeden brązowy, trzy białe i 2 różowe.
3
quilling krok po kroku
Sklej ze sobą końce dwóch pasków szarych lub brązowych, aby utworzyć jeden bardzo długi pasek (do nałożenia kleju możesz użyć wykałaczki). Pasek nawiń wokół drewnianego patyczka (do szaszłyków) lub na rączkę od pędzla (rączka powinna być cieniutka) - tak jak pokazane na zdjęciu obok.
4
Gotowy pierścień ściągnij z patyczka i pozwól mu się rozwinąć w koło o średnicy około 3cm. Nałóż kropelkę kleju na koniec paska i przyklej, aby się bardziej nie rozwijało. Delikatnie ugnieć koło z jednego boku, aby utworzyć kształt kropli. To będzie tułów zajączka.
Jak zrobić różę metodą quillingową?
Jak zrobić kieliszki na jajka z wytłaczanek?
Jak zrobić kartkę wielkanocną w kształcie kurczaka?
strona 1 z 2następna >
 4.4/5 (41 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

ani20044 - 2013-03-18
fajny efekt pracy
lori66534 - 2013-01-12
Piękne to jest ale niestety nigdy nie udaje mi się uzyskać tego efektu takiego jak powinien być. nie mam cierpliwości do tego całego składania i zwijania ale to wygląda przecudnie więc tylko zaparzyć melissy i zabierać się do pracy nad tą techniką bo święta już tak niedługo a ja jestem jeszcze można powiedzieć zielona w ozdobach wielkanocnych.
Dwa wesołe zajączki to bardzo prosty projekt na wielkanocną kartkę. Każde dziecko sobie poradzi. Niesamowita kartka,...
Jak zrobić kartkę wielkanocną - zajączki?
Dwa wesołe zajączki to bardzo prosty projekt na wielkanocną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub