Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić aniołka z papieru na choinkę?
Jak zrobić aniołka z papieru na choinkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (628 ocen)
Oceń 
Robienie stroików na choinkę jest wspaniałą zabawą dla dzieci jak i dla niektórych (tych bardziej twórczych) dorosłych. Po co kupować drogie ozdoby choinkowe skoro można je zrobić samemu bawiąc się przy tym świetnie? Choinkowy aniołek jest bardzo prosty w wykonaniu i bardzo ładnie będzie się prezentować na choince jak i na każdym innym stroiku świątecznym.
flamastry, kredki, farbki, brokat, klej, nożyczki, nitka
1
Anioł na choinkę
Wytnij kształt oznaczony numerem 1. Paski dookoła głowy będą później włosami. Pomaluj je flamastrami z dwóch stron na żółto (możesz również na inny kolor. Nikt nie mówi że wszystkie anioły mają blond włosy).
2
Wytnij kształt nr 2. Pokoloruj buzię wg. uznania a następnie ją naklej na kształt nr 1 w odpowiednie miejsce. Odstające dookoła włosy pozwijaj w ruloniki na kształt mocno skręconych włosów.
3
Wytnij kształt nr 3. Dokładnie wytnij przestrzeń pomiędzy aureolą a głową.
4
Wytnij kształt nr 4 - aureolę. Po wycięciu naklej ją na kształt nr 3 ale z drugiej, niezakolorowanej strony. Aureolkę możesz dodatkowo ozdobić lśniącym brokatem. Obydwie sklejone części naklej teraz na kształt nr. 1 i 2.
5
Wytnij kształt nr. 5. Sukienkę możesz po wycięciu ładnie ozdobić, np. rysunkami drobnych kwiatuszków lub srebrnym brokatem. Jeśli masz kawałek starek koronki to możesz jej również użyć w ozdabianiu anielskiej sukni.

Jak skończysz dekorowanie sukienki, zegnij ją wzdłuż zaznaczonej linii po czym przyklej do przeciwległego brzegu. Powinien utworzyć się jakby rulonik (tuba).
6
Osadź w sukience głowę anioła.
7
Wytnij skrzydła anioła - kształt nr 6.
8
Wytnij kształt nr 7. Pasek ten będzie służył jako mocowanie skrzydeł do anioła. Zegnij go w zaznaczonych liniach, po czym środkową jego część posmaruj klejem i naklej pośrodku skrzydeł. Teraz możesz ozdobić skrzydełka wg. własnego uznania np. naklej na nie watę z obydwu stron.
9
Skrzydła przyczep do anioła za pomocą paska na wysokości szyi anioła. Dwoma bocznymi paskami otocz szyję po czym sklej je ze sobą.
Jak zrobić aniołka?
Jak zrobić ozdoby na choinkę z masy solnej?
Jak zrobić drzewko kawowe?
Jak zrobić choinkę z szyszek?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić aniołka?
 3.6/5 (628 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Szewc - 2012-12-17
Bardzo fajny wyszedł ten aniołek :)
dartia - 2011-12-09
do niczego
DeGu - 2010-12-16
Bardzo fajny aniołek napewno sie przyda ;D
miley cyrus - 2010-04-25
tandeta
buba - 2009-12-13
Bardzo fajne. dzis go zrobie i dam go na konkurs w szkole. mam nadzieje ze wygram :-)
Daga - 2009-11-21
Ten aniołek jest super!!!
Jutro będę próbowała takiego zrobić
Za pomocą takich aniołków możesz stworzyć niebiańskie drzewko bożonarodzeniowe. Aniołek jest prosty do zrobienia i...
Jak zrobić prostego aniołka na choinkę?
Za pomocą takich aniołków możesz stworzyć niebiańskie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub