Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić aniołka z papieru na choinkę?
Jak zrobić aniołka z papieru na choinkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (628 ocen)
Oceń 
Robienie stroików na choinkę jest wspaniałą zabawą dla dzieci jak i dla niektórych (tych bardziej twórczych) dorosłych. Po co kupować drogie ozdoby choinkowe skoro można je zrobić samemu bawiąc się przy tym świetnie? Choinkowy aniołek jest bardzo prosty w wykonaniu i bardzo ładnie będzie się prezentować na choince jak i na każdym innym stroiku świątecznym.
flamastry, kredki, farbki, brokat, klej, nożyczki, nitka
1
Anioł na choinkę
Wytnij kształt oznaczony numerem 1. Paski dookoła głowy będą później włosami. Pomaluj je flamastrami z dwóch stron na żółto (możesz również na inny kolor. Nikt nie mówi że wszystkie anioły mają blond włosy).
2
Wytnij kształt nr 2. Pokoloruj buzię wg. uznania a następnie ją naklej na kształt nr 1 w odpowiednie miejsce. Odstające dookoła włosy pozwijaj w ruloniki na kształt mocno skręconych włosów.
3
Wytnij kształt nr 3. Dokładnie wytnij przestrzeń pomiędzy aureolą a głową.
4
Wytnij kształt nr 4 - aureolę. Po wycięciu naklej ją na kształt nr 3 ale z drugiej, niezakolorowanej strony. Aureolkę możesz dodatkowo ozdobić lśniącym brokatem. Obydwie sklejone części naklej teraz na kształt nr. 1 i 2.
5
Wytnij kształt nr. 5. Sukienkę możesz po wycięciu ładnie ozdobić, np. rysunkami drobnych kwiatuszków lub srebrnym brokatem. Jeśli masz kawałek starek koronki to możesz jej również użyć w ozdabianiu anielskiej sukni.

Jak skończysz dekorowanie sukienki, zegnij ją wzdłuż zaznaczonej linii po czym przyklej do przeciwległego brzegu. Powinien utworzyć się jakby rulonik (tuba).
6
Osadź w sukience głowę anioła.
7
Wytnij skrzydła anioła - kształt nr 6.
8
Wytnij kształt nr 7. Pasek ten będzie służył jako mocowanie skrzydeł do anioła. Zegnij go w zaznaczonych liniach, po czym środkową jego część posmaruj klejem i naklej pośrodku skrzydeł. Teraz możesz ozdobić skrzydełka wg. własnego uznania np. naklej na nie watę z obydwu stron.
9
Skrzydła przyczep do anioła za pomocą paska na wysokości szyi anioła. Dwoma bocznymi paskami otocz szyję po czym sklej je ze sobą.
Jak zrobić bombkę z cekinów?
Jak zrobić aniołki ze wstążki?
Jak zrobić ozdobną gwiazdę z papieru?
Jak zrobić ozdoby choinkowe z kartek świątecznych?
 3.6/5 (628 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (6)

Szewc - 2012-12-17
Bardzo fajny wyszedł ten aniołek :)
dartia - 2011-12-09
do niczego
DeGu - 2010-12-16
Bardzo fajny aniołek napewno sie przyda ;D
miley cyrus - 2010-04-25
tandeta
buba - 2009-12-13
Bardzo fajne. dzis go zrobie i dam go na konkurs w szkole. mam nadzieje ze wygram :-)
Daga - 2009-11-21
Ten aniołek jest super!!!
Jutro będę próbowała takiego zrobić
Już niedługo Boże Narodzenie a z nim pyszne potrawy, choinka, kolędy i prezenty. Jednak czym byłyby święta bez gwiazdy...
Jak zrobić gwiazdkę z włóczki?
Już niedługo Boże Narodzenie a z nim pyszne potrawy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub