Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak udekorować pokój gościnny na Święta Bożego Narodzenia?
Jak udekorować pokój gościnny na Święta Bożego Narodzenia?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (395 ocen)
Oceń 
Dekorowanie mieszkania czy domu na święta Bożego Narodzenia, może być bardzo zabawnym i przyjemnym czasem spędzonym wspólnie z całą rodziną. Każdy z domowników może uczestniczyć w robieniu dekoracji lub wieszaniu gotowych stroików. Pokój, w którym stawiamy choinkę jest najczęściej pokojem, w którym jemy kolację wigilijną i spędzamy czas w gronie rodzinnym. Poniżej podajemy nasze pomysły na dekorację pokoju.
1
Zdecyduj, w jakim stylu chciałabyś udekorować pokój. Czy dekoracja ma być w podobnym stylu do dekoracji choinki, czy ma być w jednym wybranym kolorze itp.
2
Bożonarodzeniowa narzuta na łóżko
Zacznij od mebli wypoczynkowych. Narzuty i poduszki na sofy, wersalki i fotele – wybierz odświętne, świąteczne kolory. Jeżeli zdecydujesz się na gładkie, proste wzory, będziesz także mogła je wykorzystać na inną okazję.
3
Świąteczne narzuty na krzesła
Zadbaj o ciekawe narzuty na krzesła w różne bożonarodzeniowe wzory.
4
Zasłony bożonarodzeniowe
Powieś ciężkie zasłony, które udrapujesz lub podepniesz. Odmienią one całkowicie charakter pokoju. Nadadzą mu przytulności i odświętnego wyglądu szczególnie, jeśli będą miały jakiś świąteczny wzór. Nie muszą to być drogie zasłony, poszukaj w sklepach, które wyprzedają resztki różnych tkanin.
5
Świece z motywem świątecznym
Poustawiaj świeczniki ze świeczkami, lub świece z różnymi motywami świątecznymi. Nadadzą one ciepła i złagodzą kolory w pokoju.
6
Prezenty pod choinką
Kartonowe pudełka popakuj w kolorowy ozdobny papier do pakowania prezentów. Poustawiaj w różnych miejscach pokoju i pod choinką.
7
Siedząc w pokoju nie zapomnij włączyć kolęd, które wypełnią pokój bożonarodzeniową nutą, pozwolą rozkoszować się świątecznymi dniami i zapachem choinki.
Jak zrobić głowę renifera z filcu na choinkę?
Jak ozdobić talerze na stół wigilijny?
Jak zrobić drzewko kawowe?
Jak zrobić choinkę z szyszek?
 3.2/5 (395 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Goość . - 2011-12-18
Świetne ! ; ) .
Chcesz aby Twoja zastawa, choć już nie pierwszej nowości, zadziwiła wszystkich? Możesz sprawić, że będzie ona wyglądała...
Jak ozdobić talerze na stół wigilijny?
Chcesz aby Twoja zastawa, choć już nie pierwszej nowości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub